  • 11. Data: 2017-02-13 14:37:38
    Temat: Re: Gruntowanie wylewki betonowej w garażu jako sposób na "impregnację"?
    Od: MK <m...@b...cn>

    W dniu 12.02.2017 o 12:12, Marcin N pisze:
    > Mam w garażu gołą płytę fundamentową jako ostateczną warstwę posadzki.
    >
    > Beton solidny (B25), zacierany maszynowo, dobrze wygląda.
    > Czy zagruntowanie tego ma sens? Czy zmniejszy nasiąkliwość betonu?
    > Zmniejszy kurzenie się? Jak długo taki grunt wytrzyma?
    >
    > Na chłopski rozum - grunt wnika w pory więc nie zetrze się zbyt szybko
    > gdy potem będzie się po nim chodzić i jeździć. Jak uważacie?

    Popatrz na to:
    https://www.artbud.pl/pl/p/Dwuskladnikowy,-epoksydow
    y-preparat-gruntujacy-do-wzmacniania-odpornosci-podl
    oza-WIM-GRUNT-EPOXYDOWY-4-kg-zestaw/34128

  • 12. Data: 2017-02-13 15:21:07
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 12 Feb 2017 12:12:10 +0100, Marcin N napisał(a):

    > Na chłopski rozum - grunt wnika w pory więc nie zetrze się zbyt szybko
    > gdy potem będzie się po nim chodzić i jeździć. Jak uważacie?

    Ja w tamtym roku maiłem niegruntowaną, pyliła, ale woda wsiąkała (pod
    spodem nie mam styro, folii itp.) W tym roku zagruntowałem (najtańszy grunt
    z marketu) i nie pyli, jednak jest dłużej mokra (mam spadek i kratkę, ale
    woda w porach betonu zostaje).

    Co do okładzin patrz na śliskość, na niektórych można się nie wyrobić z
    zatrzymaniem, zwłaszcza jak opony w śniegu. Ja planuję żywicę z piaskiem
    dla poprawy szorstkości.

    --
    scruffty

  • 13. Data: 2017-03-01 16:22:33
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Poszukaj pod hasłem jakoś litorin / litoren czy podobnie.