  • 1. Data: 2010-02-12 21:26:45
    Temat: Ile prądu zużywacie?
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    OP gazie juz bylo sporo.
    A napiszcie ile zuzywacie prądu w swoich domach?
    U mnie od pażdziernika do stycznia wlącznie wyszło ok 250Kwh miesięcznie,
    To ok 100zł w lokalnych cen
    A jak jest u Was?

    Kris

  • 2. Data: 2010-02-13 07:33:08
    Temat: Re: Ile prądu zużywacie?
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    to sie ciesz bo ja mam 5 razy tyle

  • 3. Data: 2010-02-13 08:37:51
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Kris pisze:
> [...]
    > A napiszcie ile zuzywacie prądu w swoich domach?
    > U mnie od pażdziernika do stycznia wlącznie wyszło ok 250Kwh miesięcznie,

    U mnie w mieszkaniu odkąd ZE zmienił licznik energii cztery i pół
    miesiąca temu, nabiło do teraz coś ponad 1300 kWh, czyli z grubsza tyle
    co u Ciebie. Rodzina czteroosobowa, gotowanie na gazie, CO i CWU z
    ciepłowni - chodzą na okrągło komputery, a takie urządzenia jak pralka,
    zmywarka, mikrofalówka, czajnik bezprzewodowy i inne w trybie raczej
    normalnym :-).

    pozdr.
    robercik-us

  • 4. Data: 2010-02-14 08:57:57
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Amir" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > idząc dalej, w domu rodzinnym płacą rodzice po 500zł miesięćznie dom 150m2

    500zł miesięcznie?

    > w domu teściów po 2000zł miesięcznie (ale tu wiatraki do pieca i piec
    > ogrzewajacy dom i szklarnie :)
    Jak 2000zł miesięcznie to chyba pradem grzeja ten dom i szklanie

    > dom brata ok 300m2 - po 350zł miesięcznie (gotowanie gaz) mało TV
    > (szukaja gdzie ucieka im prąd bo wierdza ze duzo):)
    350zł miesięcznie to faktycznie sporo

    Kris

  • 5. Data: 2010-02-14 13:10:58
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 12, 10:26 pm, "Kris" <k...@w...pl> wrote:
> [...]
    > A napiszcie ile zuzywacie prądu w swoich domach?
    > U mnie od pażdziernika do stycznia wlącznie wyszło ok 250Kwh miesięcznie,

    Ja place 250 PLN za 2miesiace. Wychodzi to jakies 550 kWh na 2
    miesiace. Wiecej latem niz zima. Latem kosiarka, wiecej prac w domu /
    pily, pompy do wody, wiertarki etc/.Srednio 270 kWh/mc. Czyli jakies
    9kWh/dobe. Mozna powiedzec ze za duzo. Mam zamiar cos z tym zrobic i
    wymieniac zarowki powoli na LEDY.
    Z analiz zuzycia. Najweicej wciaga niestety telewizor LCD /az 300 W/
    h / pozniej kompy 24h/24h. No i resztato reku i lodowka.

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-02-14 17:10:51
    Od: "Amir" <a...@g...pl>

    > A napiszcie ile zuzywacie prądu w swoich domach?
    > U mnie od pażdziernika do stycznia wlącznie wyszło ok 250Kwh miesięcznie,
    > To ok 100zł w lokalnych cen
    > A jak jest u Was?

    w mieszkaniu miesięcznie po 40zł, mocno oszczedza zona :) - TV od PN do Czw
    od 17 do 21 + 2 zarowki po 40W i lodowka

    w domu, ktory się buduje, place teraz miesiecznie 74zł, nic tam nie jest
    podłączone
    do konca nie rozumie systemu rozliczen, skoro nic się nie zuzywa prądu
    a raz mialem po 34zł przez kilka miesiecy, pozniej po 44zł, teraz po 74zł

    raz przez 2 miesiące nie placilem nic.
    muszę się tym zainteresować, przyłacze już mam docelowe, ale chyba umowa
    jakaś pod budowe, moze dlatetgo tak duzo

    idząc dalej, w domu rodzinnym płacą rodzice po 500zł miesięćznie dom 150m2
    gotowanie prąd duzo TV

  • 7. Data: 2010-02-14 20:24:21
    Od: "Krzysztof L" <l...@o...pl>

    Zdradzisz gdzie masz taki tani prąd?
    ( u mnie 150% Twojej ceny )

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2010-02-14 20:56:23
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On Feb 14, 9:24 pm, "Krzysztof L" <l...@o...pl> wrote:
    > Zdradzisz gdzie masz taki tani prąd?
    > ( u mnie 150% Twojej ceny )
    >
    > Pozdrawiam

    no moze przesadzilem ale pisalem z pamieci. Ostatni rachunek to
    272,39 PLN, zuzycie 495 kWh. /21-10-09 do 11-12-09 /

  • 9. Data: 2010-02-15 08:53:01
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    10.12.2009 r. 10.01.2010 r.
    I taryfa - 68 kWh
    II taryfa - 114 kWh
    razem 108,04 zł

    10.01.2010 r. 10.02.2010 r.
    I taryfa - 59 kWh
    II taryfa - 95 kWh
    razem 92,39 zł

    lubelskie, suma z 2 m-cy - 200,43 zł

    dom 200 m2, świetlówki energooszczędne, wiatrołap czujka + zwykła żarówka,
    komunikacja, kuchnia, korytarz, garaż, kotłownia - zwykłe żarówki,
    oświetlenie ozdobne LED, komputer 3-7 h, TV kineskop 5-8 h, lodówka klasa A,
    gotowanie na gazie, kocioł miałowy 2 pompy i dmuchawa, c.w.u. z kotła,
    dziecko 8 lat nauczone oszczędzać prąd i segregowania śmieci:-) a co do
    śmieci odkąd segregujemy, to kosz wynoszony raz na tydzień, a kiedyś co 2
    dzień, szkło w 2 m-ce worek 110 L i taki sam plastiku zgniecionego

    --=olo=--

  • 10. Data: 2010-02-15 09:37:38
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> napisał w wiadomości
    > 10.12.2009 r. 10.01.2010 r.
    > I taryfa - 68 kWh
    > II taryfa - 114 kWh
    > razem 108,04 zł
    >
    > 10.01.2010 r. 10.02.2010 r.
    > I taryfa - 59 kWh
    > II taryfa - 95 kWh
    > razem 92,39 zł
    >
    > lubelskie, suma z 2 m-cy - 200,43 zł

    No to mam zagwozdkę bo u mnie w podobnych warunkach płacę 180 miesięcznie

    Marek.