  • 1. Data: 2010-02-11 12:47:09
    Temat: Kolejne kwiatki prawne
    Od: "Gejzero" <g...@p...onet.pl>

    Witam,
    Może lekkie NTG ale chyba warto poczytać
    Link połamany:

    http://podatki.gazetaprawna.pl
    /artykuly/397090,od_urzadzen_w_budynkach_bedzie_poda
    tek.html

    Kolejna paranoja naszych "mędrców" Ciekawe kiedy bedzie podatek od
    odprowadzania podatków.

    Pzdr. Gejzero

  • 2. Data: 2010-02-11 13:04:54
    Temat: Re: Kolejne kwiatki prawne
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Gejzero" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tek.html

    > Kolejna paranoja naszych "mędrców" Ciekawe kiedy bedzie podatek od

    Był już. Na szczęście chyba obecnie zniesiony. Była to opłata 200zł za
    wprowadzenie do ewidencji VAT czyli że jak chciałes być vatowcem i
    odprowadzać podatek to musiałeś najpierw za to zapłacić :)

    Marek

  • 3. Data: 2010-02-11 14:55:24
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

> [...]

    tek.html

    > Kolejna paranoja naszych "mędrców" Ciekawe kiedy bedzie podatek od

    I prawidłowo. Ludziom to już się w dupach poprzewracało. Instalują kotły
    takie, kotły srakie, rekuperatory, bufory, automatykę, zraszacze i ch... wie
    jeszcze co, niech płącą od tego wszystkiego podatek, a co ? Opodatkował bym
    wszystkich i wszystko tak, żeby nie mieli nic (cholera już gdzieś to
    słyszałem). Nawet to, że ktoś ma w domu geberit zamiast normalnego sracza.
    Ludzie, którzy to montują to po prostu stać ich na to, to niby dlaczego nie
    mieliby płacić od tego podatku ? A co dopiero maszyny i urządzenia. Skoro
    mają to znaczy, że nimi zarabiają to niech bulą podatek od samego
    posiadania. Niech płacą nawet od odkurzacza, bo się wysługują maszyną
    zamiast normalnie pracować rączkami, a za odkurzacz centralny podatek od
    normalnego odkurzacza razy 10 bo to już jest superluksus.
    Zpobaczcie tylko jak szybko znalazły by się pieniądze w tym kraju. Spokojnie
    można by było podniść wynagrodzenia i diety poselskie, zwłaszcza za tak
    wspaniałą pracę i umiejętność znależienia funduszy ;)

  • 4. Data: 2010-02-11 17:58:59
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Thu, 11 Feb 2010 13:47:09 +0100, "Gejzero" <g...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Ciekawe kiedy bedzie podatek od
    >odprowadzania podatków.

    przeciez jest - vat od zaplaconej akcyzy.
    tudziez vat od zaplaconej oplaty paliwowej...

    pozdarwiam,
    cyb

  • 5. Data: 2010-02-12 16:40:28
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    jest vat od zakupu
    dochodowy od sprzedazy i jeszcze od tego ze mam to w domu?
    to podatek od podatku !!!!!!!!!!!!!
    poje.... kraj

  • 6. Data: 2010-02-12 18:55:36
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 17:40:28 +0100, "Rafał" <a...@c...nospam.pl>
    wrote:

    >jest vat od zakupu
    >dochodowy od sprzedazy i jeszcze od tego ze mam to w domu?
    >to podatek od podatku !!!!!!!!!!!!!
    >poje.... kraj

    a jak bedziesz sprzedawal, to jesczez moga dowalic ci podatkiem...
    i ciekawe gdzie ten caly szmal idzie (wg szacunkow panstwo zabiera ok
    75%-85% kasy).

    pozdarwiam,
    Cyb