  • 1. Data: 2010-02-11 12:28:34
    Temat: plytki ceramiczne niskobudzetowe :)
    Od: Bart <b...@n...gmail.com>

    Witam

    W zwiazku z obcietym budzetem chcialem zapytac czy gdzies, najlepiej w
    Krakowie, mozna kupic plytki z kolekcji z poprzednich lat? po cichu
    licze na jakies nizsze ceny, cos rozsadnego ponizej 40 pln ?

    dzieki
    pozdrawiam
    Bart

  • 2. Data: 2010-02-11 12:48:02
    Temat: Re: plytki ceramiczne niskobudzetowe :)
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    > W zwiazku z obcietym budzetem chcialem zapytac czy gdzies, najlepiej w
    > Krakowie, mozna kupic plytki z kolekcji z poprzednich lat? po cichu
    > licze na jakies nizsze ceny, cos rozsadnego ponizej 40 pln ?

    za te pieniądze to już możesz powybierać :-)
    w dużych marketach z płytkami, często wietrzą magazyny i wyprzedają
    tanio, albo poszukaj w końcówkach serii, dużo taniej a końcówka to
    może być ładnych parę metrów
    kupiłem do kuchni białe półmatowe płytki 10x15 po 8 PLN/m2 :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-02-11 13:13:18
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    Bart wrote:
> [...]
    > Krakowie, mozna kupic plytki z kolekcji z poprzednich lat? po cichu
    > licze na jakies nizsze ceny, cos rozsadnego ponizej 40 pln ?

    W centrum targowym na Klimeckiego jest taki namiot - tam w tej cenie
    znajdziesz sporo (a nawet duuużo taniej).

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 4. Data: 2010-02-11 14:00:21
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-11 14:13, Arkadiusz Dymek pisze:

    > W centrum targowym na Klimeckiego jest taki namiot - tam w tej cenie
    > znajdziesz sporo (a nawet duuużo taniej).

    Byłem tam w zeszłym tygodniu i... chujnia z grzybnią.
    Ogólny syf a znakomita cześć płytek to nie z poprzednich lat tylko z lat
    PRL.

    Owszem było kilka ciekawszych wzorów ale ilości typu 7m2... :/

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 5. Data: 2010-02-11 14:16:48
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Bart" <b...@n...gmail.com> napisał w wiadomości
    > W zwiazku z obcietym budzetem chcialem zapytac czy gdzies, najlepiej w
    > Krakowie, mozna kupic plytki z kolekcji z poprzednich lat? po cichu licze
    > na jakies nizsze ceny, cos rozsadnego ponizej 40 pln ?

    Przejrzyj strony markietów budowlanych z promocjami
    na ten weekend ;-)

    Pzdr

    JKK

  • 6. Data: 2010-02-11 15:16:28
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    RudeBoy wrote:

    > Byłem tam w zeszłym tygodniu i... chujnia z grzybnią.
    > Ogólny syf a znakomita cześć płytek to nie z poprzednich lat tylko z lat
    > PRL.

    A to zależy do czego pytacz szuka. U mnie w garażu wystrój ala PRL po 8
    zl/m sprawdza się znakomicie.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 7. Data: 2010-02-11 15:20:50
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    W dniu 2010-02-11 16:16, Arkadiusz Dymek pisze:

    > A to zależy do czego pytacz szuka. U mnie w garażu wystrój ala PRL po 8
    > zl/m sprawdza się znakomicie.

    A no do garażu to owszem. Coś się tam znajdzie.

  • 8. Data: 2010-02-11 18:14:28
    Od: grzeda <g...@g...pl>

    Bart pisze:
> [...]
    > Krakowie, mozna kupic plytki z kolekcji z poprzednich lat? po cichu
    > licze na jakies nizsze ceny, cos rozsadnego ponizej 40 pln ?

    Ponizej 40 PLN? Ostatnio robilem niskobudzetowy remont i szukalem
    ponizej 10 ;) Ostatecznie kupilem za 15. Nie wiem czy moj obraz w
    zwiazku z tym jest skrzywiony, ale odnosze wrazenie ze ponizej 40 PLN to
    mniej wiecej polowa oferty Castoramy.

    pozdr
    PG

  • 9. Data: 2010-02-12 04:28:26
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    >czy gdzies, najlepiej w Krakowie, mozna kupic plytki z kolekcji z
    >poprzednich lat? po cichu licze na jakies nizsze ceny, cos rozsadnego
    >ponizej 40 pln ?

    Ale w duzym markecie budowlanym to nie byles ? O hurtownie glazurnicze nie
    pytam bo mozesz nie wiedziec gdzie są...ale market budowlany to pewnie
    widziales ;)

    W kazdej Castoramie leza tego dziesiątki ton na magazynie.
    Natomiast kwestia "rozsadnosci" to ocenisz wg swoich kryteriów jak juz tam
    trafisz.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 10. Data: 2010-02-12 07:28:49