  • 1. Data: 2010-02-12 13:21:52
    Temat: tani chinski gres
    Od: m <f...@f...pl>

    witam,
    czy gres za 37zl/m2, plytki 60x60, z Chin, bedzie
    duzo odstawal jakoscia od drozszych producentow?
    Jest teraz promocja w leroy marlin na cos takiego
    i zastanawiam sie czy to dobry wybor czy moze byc
    klopot z jakoscia, sprzedawcow sie pytalem i twierdzili,
    ze jest ok, natomiast pracownicy, ktorzy beda montowac
    odradzali ogolnie chinski gres.

  • 2. Data: 2010-02-12 13:42:57
    Temat: Re: tani chinski gres
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 12 Lut, 14:21, m <f...@f...pl> wrote:
> [...]
    > klopot z jakoscia, sprzedawcow sie pytalem i twierdzili,
    > ze jest ok, natomiast pracownicy, ktorzy beda montowac

    ja bym odradzal. Nie masz pewnosci czy jest dobre. Testow sam nie
    przeprowadzisz. Doswiadczenia tez zapewne nie masz.
    Sprzedawca bedzie zapewnial zeby miec pensje. On nie jest po twojej
    stronie.

  • 3. Data: 2010-02-12 13:55:04
    Od: rrr <r...@p...pl>

    Użytkownik Kudlaty napisał:

> [...]
    > przeprowadzisz. Doswiadczenia tez zapewne nie masz.
    > Sprzedawca bedzie zapewnial zeby miec pensje. On nie jest po twojej

    Ja tam się nie znam na gresach, to zapytam: dlaczego chiński = niedobry ?
    Akurat mam doświadczenie z różnymi płytkami i kalibrowanymi i
    rektyfikowanymi i co tam jeszcze, ale na wszystkie kafelkarz narzekał.
    Jedyne co dobre to była akurat jakaś glazura z Praktikera (nie pamiętam
    producenta), kupiłem końcówkę serii przecenione z 80 na 40 zł, no i na
    porcelanose też nie narzekał. Opoczono, Tubądziń, Nowa Gala, krzywe, że hej.

    pozdrawiam
    rafał

  • 4. Data: 2010-02-12 13:55:37
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "m" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > klopot z jakoscia, sprzedawcow sie pytalem i twierdzili,
    > ze jest ok, natomiast pracownicy, ktorzy beda montowac

    Ja bym tego nie kupił z dwóch powodów.
    1. Bo to chińszczyzna z którą nigdy nie wiadomo co wypali. Byłem kiedyś
    napalony na granit. W tym właśnie sklepie akurat to mieli. Kamieniarz który
    na granicie zęby zjadł skutecznie mi odradził opisując konkretnr przykłady
    co się może z tym stać.

    2. Są zwolnienia lub likwadacje w polskich zakładach. Nie koniecznie
    znajdujących sie w polskich rękach ale jednak w Polsce i dającym nam
    zatrudnienie. Zwolnieni nie przyjdą być może do ciebie coś kupić bo nie będą
    mieli za co.
    Jeżeli tylko jest alternatywa od producenta w Polsce i wcale nie tak droga
    jeśli wziąc pod uwagę jakość to nie ma co kupować chińskiego badziewia.

    Marek

  • 5. Data: 2010-02-12 13:59:42
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 12 Feb 2010 14:21:52 +0100, m napisał(a):

> [...]
    > klopot z jakoscia, sprzedawcow sie pytalem i twierdzili,
    > ze jest ok, natomiast pracownicy, ktorzy beda montowac

    Kupuj smialo, zajebisty jest. Aha, i nie chinski, tylko mongolski. On jest
    z Mongolii, produkowany dla fabryki z Chin. Plytki rowne i ladne, sam bylem
    zaskoczony. O ile mowimy o tym samym - polerowany, beżowo-miodowy?

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-02-12 14:04:46
    Od: m <f...@f...pl>

    On Fri, 12 Feb 2010 14:59:42 +0100
    scream <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > jest z Mongolii, produkowany dla fabryki z Chin. Plytki rowne i
    > ladne, sam bylem zaskoczony. O ile mowimy o tym samym - polerowany,

    to chyba ten sam, grand canyon sie nazywa

  • 7. Data: 2010-02-12 14:12:35
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 12 Lut, 14:59, scream <n...@p...pl> wrote:

    > Kupuj smialo, zajebisty jest. Aha, i nie chinski, tylko mongolski. On jest
    > z Mongolii, produkowany dla fabryki z Chin. Plytki rowne i ladne, sam bylem
    > zaskoczony. O ile mowimy o tym samym - polerowany, beżowo-miodowy?

    marko1a ma racje. To jest wlasnie solidarnosc.

  • 8. Data: 2010-02-12 14:16:20
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    On Fri, 12 Feb 2010 14:59:42 +0100

    >to chyba ten sam, grand canyon sie nazywa

    To w Mongolii maja Grand Canion?

    :)))

  • 9. Data: 2010-02-12 16:19:47
    Od: "adi" <a...@g...com>

    sprawdz równosc plytek tzn zlóz kilka na podlodze wraz z krzyzykami i
    zobaczysz, czesto jest tak ze te po 300 zl sa bardziej odbiegajace od normy
    niz te tanie :)

  • 10. Data: 2010-02-12 16:42:57
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    ja kupilem i jestem bardziej zadowolony z takiego fresu chińskiego niż z
    płytek w łazience 3 razy droższych

    swoja droga większość tych drogich pytek jest właśnie robiona w chinach
    tylko "firmowana" nazwami znanymi i za to płacisz