  • 1. Data: 2015-09-09 14:29:01
    Temat: Imigranci - podsumowanie
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Polecam jako podsumowanie wątka
    http://goo.gl/TfI3Gi

  • 2. Data: 2015-09-09 19:45:37
    Temat: Re: Imigranci - podsumowanie
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 14:29:01 +0200, Ghost napisał(a):

    > Polecam jako podsumowanie wątka
    > http://goo.gl/TfI3Gi

    Pogniotlo cie juz kompletnie?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 3. Data: 2015-09-09 19:45:52
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Pogniotlo cie juz kompletnie?

    nie. To pogięło tych, których wypowiedzi są tam cytowane.
    To są wypowiedzi "patriotów"

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-09-09 19:47:15
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

    >Pogniotlo cie juz kompletnie?

    Jesteś pedofilem?

  • 5. Data: 2015-09-09 20:30:37
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 17:45:52 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > nie. To pogięło tych, których wypowiedzi są tam cytowane.
    > To są wypowiedzi "patriotów"

    Ale gdzie, na litosc, w tym watku padaly takie teksty?
    Co innego strach, uzsadniony czy nie, a co innego nawolywanie do przemocy.
    Jaki odsetek ludzi w tym kraju jest rzeczywicie wrogi imigrantom z
    Bliskiego Wschodu - 10 procent?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2015-09-09 20:32:03
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    t...

    >Co innego strach, uzsadniony czy nie, a co innego nawolywanie do przemocy.

    Rzut beretem.

  • 7. Data: 2015-09-09 20:33:12
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-09-09 o 14:29, Ghost pisze:
    > Polecam jako podsumowanie wątka
    > http://goo.gl/TfI3Gi
    Tylko jedna uwaga:
    dlaczego zmienia się znaczenie pojęć?
    uchodźca = osoba, która jest zmuszona uciekać ze swojej ojczyzny ze
    względu na to, że zagrożone jest tam jej życie, zdrowie lub bezpieczeństwo.
    Z tego, co wiem, to wyznawcom islamu krzywda się w Syrii ani w Libii nie
    dzieje.
    Dlaczego nazywać nielegalnych imigrantów hurtowo uchodźcami??
    Polecam też lekturę SJP i haseł:
    tolerancja, patriotyzm i kilku innych.
    W mediach na każdego obcego przybysza mówi się "uchodźca",
    każdemu, kto nie pieje z zachwytu na widok homosia chociaż go toleruje
    mówi się homofob.
    Patriotów myli się z faszystami.
    Ja tu widzę celowe działanie fachowców lepszych od Goebbelsa.
    Jacek

  • 8. Data: 2015-09-09 20:51:54
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    http://lmgtfy.com/?q=isis+kills+muslims

    >Ja tu widzę celowe działanie fachowców lepszych od Goebbelsa.

    Podpowiedz, jakie siły zatem stoją za tym Goebbelsem, znaczy kto opłaca te
    żenujące komentarze?

  • 9. Data: 2015-09-09 21:08:03
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 20:32:03 +0200, Ghost napisał(a):

    > Rzut beretem.

    Nic podobnego. Strach, podyktowany czesto nie tylko obawa przed nieznanym,
    ale tez wiedza o tym, co sie dzieje we Francji, Niemczech, UK, to nie objaw
    nazistowskich ciagot, tylko myslenia, ktore nie zostalo jeszcze zabite
    przez polityczna poprawnosc.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 10. Data: 2015-09-09 21:13:09
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

> [...]
    >nazistowskich ciagot, tylko myslenia, ktore nie zostalo jeszcze zabite

    Już to tutaj podawałem, to się działo w UK i Francji
    http://natemat.pl/154061,zdewastowali-zabytek-zamord
    owali-piekna-brytyjke-x-mrozacych-krew-w-zylach-hist
    orii-o-imigrantach