  • 1. Data: 2015-09-09 19:18:31
    Temat: Wykładzina na taras
    Od: Jacek <k...@a...com>

    Szukam pomysłu, czym wyłożyć taras, aby wierzchnia warstwa była
    wodoszczelna, odporna na UV i aby dało się po tym chodzić. Myślę o czymś
    w rodzaju wykładzin termozgrzewalnych.
    Taras ma ok 50 mkw.
    Jacek

  • 2. Data: 2015-09-11 11:57:11
    Temat: Re: Wykładzina na taras
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > Szukam pomysłu, czym wyłożyć taras, aby wierzchnia warstwa była
    > wodoszczelna, odporna na UV i aby dało się po tym chodzić. Myślę o czymś w
    > rodzaju wykładzin termozgrzewalnych.
    > Taras ma ok 50 mkw.

    To ma być prowizorka czy na lata? Na lata zrobiłbym posadzkę żywiczną. Ale
    wykładziny PCV bym też na na starcie nie skreślał. U moich dziadków altanka
    była wyłożona zwykłą wykładziną PCV z lat 80-tych. W roku 2000 (po 20
    latach) wykładzina ciągle wyglądała jak nowa nie pokruszyła się, nie
    połamała - normalnie można było po niej chodzić, a więc zimy jej nie
    straszne - nie wiem co z bezpośrednim słońcem - tu bym upatrywał
    ewentualnych problemów.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 3. Data: 2015-09-12 14:18:52
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2015-09-11 o 11:57, Ergie pisze:
> [...]
    > nie połamała - normalnie można było po niej chodzić, a więc zimy jej nie
    > straszne - nie wiem co z bezpośrednim słońcem - tu bym upatrywał

    Myślę, że kluczowe tutaj jest, czy taras jest zadaszony, czy nie.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 4. Data: 2015-09-12 14:37:30
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-09-12 o 14:18, wolim pisze:

    > Myślę, że kluczowe tutaj jest, czy taras jest zadaszony, czy nie.
    No właśnie nie jest i jest od południa, więc promieni UV ma pod dostatkiem
    Jacek

  • 5. Data: 2015-09-16 17:15:32
    Od: AA <c...@g...com>

    W dniu środa, 9 września 2015 19:18:31 UTC+2 użytkownik Jacek napisał:
    > Szukam pomysłu, czym wyłożyć taras, aby wierzchnia warstwa była
    > wodoszczelna, odporna na UV i aby dało się po tym chodzić. Myślę o czymś
    > w rodzaju wykładzin termozgrzewalnych.

    Wymagania spełnia tzw. sztuczna trawa, do kupienia m.in. w marketach budowlanych.

    pozdr
    AA