  • 11. Data: 2015-09-09 21:28:53
    Temat: Re: Imigranci - podsumowanie
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maciek wrote:

    > Nic podobnego. Strach, podyktowany czesto nie tylko obawa przed nieznanym,
    > ale tez wiedza o tym, co sie dzieje we Francji, Niemczech, UK, to nie objaw
    > nazistowskich ciagot, tylko myslenia, ktore nie zostalo jeszcze zabite
    > przez polityczna poprawnosc.

    czyli dla Ciebie tekty o gazowaniu, kulkach w łeb itp. są OK?
    bo nie są poprawne politycznie?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 12. Data: 2015-09-10 00:28:54
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 9 Sep 2015 19:28:53 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > czyli dla Ciebie tekty o gazowaniu, kulkach w łeb itp. są OK?
    > bo nie są poprawne politycznie?

    W tym watku padaly takie teksty? Gdzie? Serio pytam, moze mi serwer niusow
    nie pokazuje wsystkich postow.
    Bo Ghost walnal tymi obrazkami jako "podsumowanem watku".

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 13. Data: 2015-09-10 08:31:34
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    et...

    >W tym watku padaly takie teksty? Gdzie? Serio pytam, moze mi serwer niusow
    >nie pokazuje wsystkich postow.
    >Bo Ghost walnal tymi obrazkami jako "podsumowanem watku".

    To jest podsumowanie dzięki któremu może któryś z was zacznie się
    zastanawiać co robi. Niemcy głosowali na nazistów w znacznej mierze bo czuli
    się wykorzystani i chcieli dobrze, co prawda wyłącznie dla własnego narodu,
    ale tak mniej więcej było. Należy pamiętać, że paru strachliwych tutaj
    będzie tylko wrzeszczało, że chodzi o pieniądze. Jakiś debil, że boi i się,
    że mu łeb utną itd. itp. Ale całe to prymitywne sranie po gaciach tworzy
    możliwość powstania bardziej radykalnych postaw, a nawet ruchów
    politycznych. Ta wiem, potem będzie tak jak w germanowie, "myśmy nie
    wiedzieliśmy". ALE TO SIĘ ZACZYNA TU I TERAZ. A ponieważ jest nauka z
    historii, nie będzie, że "nie wiedzieliśmy", bo wiecie.

  • 14. Data: 2015-09-10 08:54:24
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > wiedzieliśmy". ALE TO SIĘ ZACZYNA TU I TERAZ. A ponieważ jest nauka z
    > historii, nie będzie, że "nie wiedzieliśmy", bo wiecie.

    trzeba byc kompletnym debilem zeby sie bac uchodzcow i idacego za nimi
    BEZ CIENIA WATPLIWOSCI islamu....

    coraz trudniej doprowadzic do faktu ze ludzie moga powiedziec '' my nie
    wiedzielismy ''
    bo niestety wiemy
    chocby to co ktos tutaj juz przytaczal:
    https://www.youtube.com/watch?v=eGgR6wp4Hg8
    ale spooooooko . nie ma sie czeeeego baaaac....
    ps.
    wydaje mi sie czy ciagle nie przedstawiles kontrargumentow na tej filmik
    oczywiscie tej samej wagi - masz koran?
    czytaj, krec, chetnie obejrze. szczere podziekowania z gory za
    kontrargumentacje.

  • 15. Data: 2015-09-10 09:04:02
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    Użytkownik "abn140" napisał w wiadomości grup

> [...]

    >oczywiscie tej samej wagi - masz koran?
    >czytaj, krec, chetnie obejrze. szczere podziekowania z gory za

    A możesz jakoś uporządkować swoje myśli?

  • 16. Data: 2015-09-10 09:16:10
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 10 września 2015 08:32:18 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:

    > będzie tylko wrzeszczało, że chodzi o pieniądze. Jakiś debil, że boi i się,
    > że mu łeb utną itd. itp.

    Przypomne ci to tepy chuju jak ISIS skonczy swoja przerwe w atakach
    terrorystycznych i zacznie sie mlyn w Europie. Zauwazyles, ze od jakiegos
    czasu nie ma atakow i wszyscy o nich jakby zapomnieli? To jest czescia planu.

    --
    Adam Sz.

  • 17. Data: 2015-09-10 09:29:25
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

    >Przypomne ci to tepy chuju

    Dobrze, ostra cipo.

> [...]
    >terrorystycznych i zacznie sie mlyn w Europie. Zauwazyles, ze od jakiegos
    >czasu nie ma atakow i wszyscy o nich jakby zapomnieli? To jest czescia

    Ups, byłoby fajne z tym brakiem zamachów gdyby było prawdziwe.

    W tym roku były ataki misiu, np. w okolicy Lyonu, akurat wtedy byłem w
    Prowansji, czyli rzut Bretem :-( Nikt nie zapomniał, no, wyłączając
    wioskowych głupków.

  • 18. Data: 2015-09-10 09:43:56
    Od: Budyń <b...@r...pl>

> [...]
    > się wykorzystani i chcieli dobrze, co prawda wyłącznie dla własnego narodu,

    no widzisz - dobrze obserwujesz tylko wnioski wyciagasz odmiene. Owszem - w necie
    komtntarze sa absolutnie skrajne, na dodatek dosc powszechne. Nawet na temat
    lgbtqwerty takich nie było. Oznaca to ze jestesmy przeciwko imigracji islamistow do
    naszego kraju, radykalna czesc wypowiada radykalne hasla, ale przeciw sa prawie
    wszyscy. Mniejsza dlaczego. Demokracja mowi "nie".

    Nawiazales komiksem do nazizmu i holokaustu. Przy odrobinie pecha za pare lat
    rzeczywiscie moze sie skonczyc krawawo - oni beda podkladac bomby, my bedziemy robic
    najazdy na ich dzielnice. Ale przeciez najprostszym rozwiazaniem na swiecie jest by
    tych gett tu nie było. Czyli trzeba ich tu nie wpuszczac - proste. Nie robmy problemu
    to go nie bedzie.

    Mozna zarzucic ze jestesmy okrutni bo oni maja wojne , trzeba pomagac. Owszem trzeba
    - ale przeciez nie w ten sposob zeby wojne przeniesc do nas (za pare lat i z innego
    powodu) Miłosierdzie -tak, ale i rozwaga.
    Cóz zatem robic:
    -uznac generalna zasade przyjmowania wylacznie uciekinierow a nie imigrantow
    ekonomicznych,jesli ktorys kraj w europie chce przyjmowac imigrantow ekonomicznych to
    niech to sobie robi we wlasnym zakresie.
    -przyjac zasade pomagania im na ich wlasnym kraju - czyli finansowanie obozów, fabryk
    itp na afrykanskim brzegu
    -do polski przyjmowac chrzescijan, bo tych łatwo zasymilowac (rzecznik praw
    obywatelskich juz zaprotestowal na takie rozwiazanie)
    -promowac wsrod politykow idee konca wojny na afrykanskim brzegu. Stworzyc tam
    bezpieczny obszar z wojskiem onz czy nato, ze wsparciem finansowym europy jako
    terytorium gdzie mozna skierowac i uchodzcow i tych ekonomicznych.
    -wylawianych z wody odstawiac na afrykanski brzeg do bezpiecznej strefy np turcji

    Zatem apel papieza mocno mnie ruszył - bo oprócz milosierdzia zabrako w nim rozwagi.
    Oprócz apelu o przyjecie imigrantow w tym samym tekscie powinien sie znalezc apel do
    politykow o dzialania zmierzajace do zakonczenia wojny, do zlikwidowania przyczyn
    imigracji. Niestety tak wypowiedziany apel niczego nie poprawi - powiedzmy ze parafie
    przyjmą po jednej rodzinie. To zacheci tylko kolejnych do wyjazdu z syrii itp - za
    chwile przed parafią stanie w kolejce 3 rodziny - zatem rozwiazalismy problem czy go
    poglebilismy?

    b.

  • 19. Data: 2015-09-10 09:59:06
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    oglegroups.com...

> [...]
    >imigrantow ekonomicznych,jesli ktorys kraj w europie chce przyjmowac
    >imigrantow ekonomicznych to niech to sobie robi we wlasnym zakresie.

    żaden ekonomiczny nie przyjedzie do polski wiec sobie możesz ta mądrość
    wsadzić głęboko w buty

    >-przyjac zasade pomagania im na ich wlasnym kraju - czyli finansowanie
    >obozów, fabryk

    I tak sobie siedzisz przed ekranem i pierdolisz: chcesz stawiać obozy w
    Syrii, zeby ISIS nie musiał się za nimi uganiać?

    >itp na afrykanskim brzegu

    Syria to nie Afryka.

    >-do polski przyjmowac chrzescijan, bo tych łatwo zasymilowac

    Bzdura

> [...]
    >sie znalezc apel do politykow o dzialania zmierzajace do zakonczenia wojny,

    Prezciez stale o to apeluje, z ciebie malowany katolik widze. Taki co lubi
    sie w sieci ponapierdalać, ale zeby kumać co w jego kosciele to nie bardzo.

    Wiesz przynajmniej czemu ta wojna nie chce się skończyć?

  • 20. Data: 2015-09-10 11:53:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 09.09.2015 o 14:29, Ghost pisze:
    > Polecam jako podsumowanie wątka