  • 1. Data: 2014-05-05 10:12:08
    Temat: Imitacja klinkieru na ścianie 2warstwowej
    Od: w...@g...com

    Witam

    Fragment ściany domu ocieplonym styropianem (17cm styro, zero kołkowania)
    chcielibyśmy ozdobić czymś co wygląda jak klinkier :)
    1 Nie może to być klinkier, bo nie będzie licowało się ze ścianą
    2 wolałbym, żeby nie była to płytka klinkierowa, bo może za ciężka, aby styro
    utrzymało (ponoć 35kg na m2). Nie chciałbym też dziurawić styropianu, aby zakołkować
    etc.
    3 Czy coś innego wchodzi w grę ? Ewentualnie punkt 2, z tymże pytanie - czy w
    przypadku, gdy klinkier idzie od samego dołu (od tarasu) i ciężar można oprzeć na
    tarasie - konieczne jest kołkowanie tak czy siak ?

    pzdr
    Bogdan

  • 2. Data: 2014-05-05 11:12:49
    Temat: Re: Imitacja klinkieru na ścianie 2warstwowej
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl>

    W dniu 05.05.2014, 10:12, w...@g...com pisze:
> [...]
    przypadku, gdy klinkier idzie od samego dołu (od tarasu) i ciężar można oprzeć na
    tarasie - konieczne jest kołkowanie tak czy siak ?

    Poszukaj klinkieru elastycznego - miałem to w rękach i wygląda jak
    klinkier, w dotyku jak klinkier, jedynie płaskie to i z fugami nie
    poszalejesz.

    --
    Pozdrawiam ARIUSZ
    http://www.ariusz.com