  • 1. Data: 2014-05-03 07:14:58
    Temat: odplyw z garazu
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    czesc

    za 2-3 tygodnie czekaja mnie wylewki.
    nie wiem czy robic kratki na wode w garazu + jakis np. gres czy wylewki
    "polerowane" ze spadkiem do bramy.
    jezeli kratki to gdzie ta wode odprowadzic?
    ile orientacyjnie kosztuja polerowane posadzka i czy to dobry pomysl?
    ewentualnie jakies inne sposoby?

  • 2. Data: 2014-05-03 10:55:31
    Temat: Re: odplyw z garazu
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-03 07:14, Marcin Ł pisze:
> [...]
    > "polerowane" ze spadkiem do bramy.
    > jezeli kratki to gdzie ta wode odprowadzic?

    Masz możliwość podłączenia do kanalizacji, czy nie?
    Jeżeli tak to zrób odwodnienie liniowe wzdłuż garażu (nie musi być na
    całej długości, ale mniej więcej na tym odcinku, jaki zajmuje auto plus
    0,5 metra).
    Jeżeli nie, to nie wiem, ale wydaje mi się, że spad w kierunku bramy to
    kłopoty w zimie.
    Jacek

  • 3. Data: 2014-05-03 15:01:18
    Od: Marcin Ł <k...@g...pl>

    .pl...

> [...]

    0,5 metra).
    Jeżeli nie, to nie wiem, ale wydaje mi się, że spad w kierunku bramy to

    kanalizacje mam i mozliwosc pewnie tez ale chyba jest to srednio legalne ;)

  • 4. Data: 2014-05-03 17:52:10
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-05-03 15:01, Marcin Ł pisze:

    > kanalizacje mam i mozliwosc pewnie tez ale chyba jest to srednio legalne ;)
    Nie bardzo rozumiem. Nasi geniusze z Wiejskiej coś wymyślili? Oleju tam
    wylewać nie będziesz.
    Jacek

  • 5. Data: 2014-05-03 20:24:17
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Jacek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bardzo rozumiem. Nasi geniusze z Wiejskiej coś wymyślili? Oleju tam
    > wylewać nie będziesz.
    > Jacek

    ale to sie kwalifikuje na wody opadowe
    a tego nie mozna podlaczac do kanalizacji sanitarnej
    wyprowadz na zewnatrz i zrob dol chlonny i final

    --
    pozdrawiam
    Andrzej

  • 6. Data: 2014-05-03 21:20:09
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 3 maja 2014 15:01:18 UTC+2 użytkownik Marcin Ł napisał:

    > kanalizacje mam i mozliwosc pewnie tez ale chyba jest to srednio legalne ;)

    Się chłopie nie prxzejmuj. Rób spadek w strone bramy garażowej tam daj odpływ liniowy
    i do kanalizacji. Możesz oczywiście odpływ w środku garażu pod autem jak ktoś wyżej
    radził ale większy kłopot ze spadkami.