  • 1. Data: 2014-05-02 08:37:30
    Temat: łaźnia parowa
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    Witam,
    od 3 lat mieszkam w domu wybudowanym w latach '80, powoli go sobie
    remontuję, teraz przyszedł czas na pomieszczenia na poziomie '0'
    adaptowane po mini garażu
    Stwierdziłem że biuro wystarczy mi malutkie i wolę mieć zamiast niego
    saunę :)
    Na razie przygotowuję wszelkie instalacje i tak:
    - w okolice sauny doprowadzę przewód 5x4mm2
    - jako że jedną ścianą sauna będzie graniczyć z zewnętrzną ścianą
    budynku, to nie będzie problemu zrobić do niej wentylacji
    - w pomieszczeniu obok sauny zmieści się jeszcze WC (niestety nie mam go
    gdzie dać, a muszę mieć je na dole) oraz prysznic (zastanawiam się czy
    nie zrobić po prostu spadu i nie wstawiać żadnego brodzika, po prostu
    woda na podłogę i do kanalizacji) - pomieszczenia były garażem chyba na
    fiata 126p, wysokość jedynie w okolicach 2m, dlatego nie chcę jeszcze
    podnosić poziomu brodzika. Problem w tym, że po wyjściu z sauny
    chciałbym mieć 1m2 maty elektrycznej pod kaflami, żeby było ciepło w
    stopy, ale chyba nie można dawać podłogówki elektrycznej pod zalewaną
    podłogą? Raczej bym się tego bał...

    O czymś jeszcze powinienem pamiętać?
    Jak później uszczelnić pomieszczenie łaźni (folia w płynie?)

    Łukasz