  • 21. Data: 2009-10-28 17:34:35
    Temat: Re: Instalacja alarmowa
    Od: euro <l...@w...pl>

    Jacek "Plumpi" napisal

> [...]
    > 1. Mozesz podsluchac co sie dziej w domu i zweryfikowac alarm.
    > 2. Mozesz odebrac rozmowe z domofonu na telefonie komórkowym.
    > 3. Symulowac obecnosc domowników tzn. sterowac oswietleniem udajac, ze
    > ktos w domu caly czas sprzebywa.
    > 4. Sterowac dowolnymi urzadzeniami poprzez wysylanie sms-ów np. zamkiem
    > elektryczny
    > 5. Sterowac otwieraniem bramy lub furtki puszczajac tzw. gluchy telefon.
    > 6. Nadzorowac temperature np. ukladu grzewczego zasilanego elektrycznie,
    > który zapobiega zamarznieciu instalacji CO lub hydraulicznej.

    fajne i urozmajcone

    a jakiej firmy systemy montujesz albo polecasz, gdzie je mozna zakupic,
    jakis sklep internetowy? moze masz wlasny sklep ze sprzetem?

    Euro

  • 22. Data: 2009-10-28 20:56:39
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Uzytkownik "euro" <l...@w...pl> napisal w wiadomosci

    > fajne i urozmajcone
    >
    > a jakiej firmy systemy montujesz albo polecasz, gdzie je mozna zakupic,
    > jakis sklep internetowy? moze masz wlasny sklep ze sprzetem?

    Róznych firm, a takze i w oparciu o wlasna elektronike. Elementy dobieram w
    zaleznie od potrzeb i zasobnosci porfela. Centrale glównie Satel, Paradox
    oraz DSC.
    Jezeli chodzi o materialy to w chwili obecnej nie prowadze jako takiego
    sklepu, ale materialy mam w dobrych cenach z rabatami.

  • 23. Data: 2009-10-30 16:56:22
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    _komunikacyjny_GSM
    > Gdzie montuje sie ta urzadzenie?
    > Rozumiem ze zawiadamia przez sms o wlamaniu i jest czescia cetrali czyli
    > serca systemu. W jaki sposob odstrasza zlodzieja jak juz sie wlamie?
    > Pozdrawiam
    > Euro

    To urzadzenie symuluje analogowa linie telefoniczna.
    Jest podlaczone do centrali jak linia telefoniczna.
    Dodatkowo mozesz miec "komórkowa linie telefoniczna" .
    Ja mam tak zrobione, mam podpiety stary telefon
    jeszcze z krecona tarcza i jest to "telefon komórkowy"
    tzn. np. numer w Plusie.
    Sa urzadzenia prostsze i bardziej skomplikowane.
    Siostra ma np. urzadzonko do którego wpina sie
    stary tel. komórkowy, ale jego podlaczenie do
    systemu alarmowego wyglada zupelnie inaczej.

    Pozdr
    J23