  • 1. Data: 2009-10-23 11:07:23
    Temat: [PRESS] Mogą postawić przekaźnik na działce obok, bez informowania
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Przekaźnik komórkowy Plusa jako cel publiczny:
    "Nie można przeszkodzić inwestorowi w budowie. Spełnił warunki celu
    publicznego, więc nie było obowiązku powiadamiać o inwestycji sąsiadów"
    http://miasta.gazeta.pl/kielce/1,35255,7175749,Zablo
    kowali_budowe_masztu_Plusa_na_Malikowie.html?utm_sou
    rce=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077754

    Pzdr

    JKK

  • 2. Data: 2009-10-23 11:12:05
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    kowali_budowe_masztu_Plusa_na_Malikowie.html?utm_sou
    rce=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077754

    No nareszcie normalnieją przepisy. A na ludzi wysłać oddziały prewencji.
    Dosyć już tego ciemnogrodu.

  • 3. Data: 2009-10-23 11:55:49
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    wiadomości news:hbs328$6bp$1@newsread2.aster.pl...

> [...]
    rce=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077754

    > No nareszcie normalnieją przepisy. A na ludzi wysłać oddziały prewencji.
    U mnie na wsi wszyscy się cieszą, że Era w końcu postawi maszt. Będzie jakiś
    zasięg.
    Szybkie łącze bezprzewodowe do Internetu wprawdzie jest, ale przez telefon,
    bez wyjścia za chałupę i pokręcenia się dla złapania zasięgu, nie pogadasz.

    TomT

  • 4. Data: 2009-10-23 12:16:36
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Szybkie łącze bezprzewodowe do Internetu wprawdzie jest, ale przez
    > telefon, bez wyjścia za chałupę i pokręcenia się dla złapania zasięgu,

    Ale pewnie nie mówią, że ich telefon zabije.

  • 5. Data: 2009-10-23 12:40:28
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Boombastic pisze:

    > Ale pewnie nie mówią, że ich telefon zabije.

    Kiedyś jak zobaczyli pociąg... jeszcze ciągnięty przez parowóz, co to
    huczał, dyszał i dymił, to mówili, że to diobeł :-))).

    Jakby ludzie mieli umierać od tych... masztów, to zmniejszyłaby się
    liczba ludności w co bardziej przeludnionych rejonach świata... a to na
    złe by raczej nie wyszło :-)))

    pozdr.
    robercik-us

  • 6. Data: 2009-10-23 13:07:43
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@u...toya.net.pl>

    Użytkownik "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Szybkie łącze bezprzewodowe do Internetu wprawdzie jest, ale przez
    > telefon, bez wyjścia za chałupę i pokręcenia się dla złapania zasięgu,

    Ja u rodziców się z takim problemem borykam. Po kolejnej porażce z
    dodzwonieniem się do ojca który inspektoruje mi na budowie (potem to już
    inne czarne myśli się pojawiały) i awaryjnym wyjeździe montuje jutro u niego
    GSM Repeater. Mam nadzieje że pomoże. Zdam relacje z prób

    Ale jak to człowiek do tej smyczy się przyzwyczaja. Kiedyś sie na jakiś czas
    gdzieś dzwoniło z trudem. Teraz człowiek przez 3-4h nie może się dodzwonić i
    się denerwuje.

    A co do masztów to mnie przekonują charakterystyki które pokazują że w
    pionie to wiązka jest bardzo skupiona i pod masztem to promieniowanie jest
    słabe. Poza tym i tak sami generujemy od cholery fal elektromagnetycznych
    WiFi, Bluetooth,komórka przy uchu, trochę dalej od głowy i mniejsze
    częstotliwości CB radio, RTV (ciekawe czy jak by nadajnik słusznego radia
    stawiali to tez były by protesty ? :)

    Pozdrawiam
    Bartek

  • 7. Data: 2009-10-23 13:12:08
    Od: "TomT" <tom18pl@WywalTO_op.pl>

    wiadomości news:hbs6r6$1kb$1@newsread2.aster.pl...

    > Ale pewnie nie mówią, że ich telefon zabije.

    No pewnie, że nie. To nie jest Polska B. Moja wieś jest na w okolicach
    Wrocławia.
    Chociaż nie jestem pewien, czy jak uruchomią ten maszt, to krowy nie
    przestaną dawać mleko, a kury się nieść.

    TomT

  • 8. Data: 2009-10-23 16:08:38
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <w...@w...pl>

> [...]
    > Wrocławia.
    > Chociaż nie jestem pewien, czy jak uruchomią ten maszt, to krowy nie

    To, to nie problem, kwoty mleczne sa nizsze od produkcji.

    Włodek

  • 9. Data: 2009-10-24 08:06:57
    Od: bodie kotas <n...@g...pl>

    On 2009-10-23 13:12:05 +0200, "Boombastic"
    <b...@p...onet.pl> said:

    > U?ytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisa? w wiadomo?ci
    kowali_budowe_masztu_Plusa_na_Malikowie.html?utm_sou
    rce=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077754

    No

    > nareszcie normalniej? przepisy. A na ludzi wys?aae oddzia?y prewencji.
    > Dosyae ju? tego ciemnogrodu.

    nie przesadzaj ... dlaczego niby protesty mają prawo bytu jedynie wtedy
    gdy ich uzasadnienie ma czysto naukowe podłoże? Inwizycja naukowa to
    też inkwizycja.
    --
    Nie Pisz na tego maila - nie sprawdzam tej skrzynki

  • 10. Data: 2009-10-24 08:35:58
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > nie przesadzaj ... dlaczego niby protesty mają prawo bytu jedynie wtedy
    > gdy ich uzasadnienie ma czysto naukowe podłoże? Inwizycja naukowa to
    > teĹź inkwizycja.

    A dlaczego nie? Chcesz by twój sąsiad protestował bo ty jedziesz piekielną
    maszyną bez koni jakim jest samochód? Albo rozmawiał z drugą osobą za
    posrednictwem diabła (telefon)? Śmieszne i nieracjonalne? Zaprzestaniesz
    tego?