  • 11. Data: 2009-10-24 19:47:44
    Temat: Re: [PRESS] Mogą postawić przekaźnik na działce obok, bez informowania
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    wiadomości news:hbue9g$2sns$1@newsread2.aster.pl...
    > A dlaczego nie? Chcesz by twój sąsiad protestował bo ty jedziesz piekielną
    > maszyną bez koni jakim jest samochód?

    A jezeli sąsiad otworzy wytwórnię asfaltu,
    żeby ta piekielna maszyna miała po czym jechać?

    Pzdr

    JKK

  • 12. Data: 2009-10-25 18:14:31
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > No nareszcie normalnieją przepisy. A na ludzi wysłać oddziały prewencji.
    > Dosyć już tego ciemnogrodu.

    A chciałbys miec takie coś za płotem przez 50 lat?

    --
    Mariusz

  • 13. Data: 2009-10-25 18:20:50
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > A jezeli sąsiad otworzy wytwórnię asfaltu,
    > żeby ta piekielna maszyna miała po czym jechać?

    Wszystko jest fajne i spoko, o ile jest od nas oddalone o 1 km i niech mi tu
    nikt nie chrzani o telefonii i internecie bo nie chciałby miec zamiast
    sasiada wielkiego BTSa. Ludzie się rozwodza na temat 1W komórki a co dopiero
    taki BTS Jak chcą niech stawiaja, ale od tego sa dzielnice przemysłowe,
    gdizie ludzie o 15 jada do domu a nie spią pod nadajnikiem. A nie w centrach
    dzielnic mieszkaniowych ładuja to swoje gówno dla zarobku.
    WALCZMY Z TYM SZITEM na osiedlach mieszkalnych - można to gówno postawić
    gdzie indziej, tam gdzie jego miejsce.

    --
    Mariusz

  • 14. Data: 2009-10-25 18:37:43
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@n...net> napisał w wiadomości

    > A chciałbys miec takie coś za płotem przez 50 lat?

    A myśliś że gdzie są nadajniki w dużych miastach z małymi komórkami? Wiszą
    na balonach?

  • 15. Data: 2009-10-25 18:39:23
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > WALCZMY Z TYM SZITEM na osiedlach mieszkalnych - można to gówno postawić

    Tak, tak, autostrady tez nie u nas, kolej także, nawet wyasfaltowana ulica
    to potencjalny boydrom dla szaleńców. Lepiej mieszkać w lesie w
    Bieszczadach.

  • 16. Data: 2009-10-25 19:47:30
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Tak, tak, autostrady tez nie u nas, kolej także, nawet wyasfaltowana ulica
    > to potencjalny boydrom dla szaleńców. Lepiej mieszkać w lesie w
    > Bieszczadach.

    Świat nie jest czarnobiały. Niech ludzie mają wybór, niech na planie
    zagospodarowania postawią czerowne pole - BTS wtedy każdy kto sobie kupi
    działkę zrobi to świadomie, a nie jak u nas. Ludzie pokupili działki,
    pobudowali domki i nagle co zrobił jeden z właścicieli działki? Wynajął ja
    komuś a co zrobił ten ktoś? Podpisał umowe na 10 lat na wynajem gruntu pod
    wielkiego BTSa. jaka w tym wolnść i nowoczesność?
    Aż strach pomysleć jak mu w ogóle zyliśmy 15 la temu, bez komórki bez netu
    aż trudno w to uwierzyć. (i bez autostrad) Nagle wszystko jest niezbedne

    --
    Mariusz

  • 17. Data: 2009-10-25 19:58:07
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

> [...]
    > tu nikt nie chrzani o telefonii i internecie bo nie chciałby miec zamiast

    W razie czego mamy powyżej listę kolegów którym to nie przeszkadza
    i z radością przyjmą taką wieżę na na wymarzonym widoku
    z salonu czy tarasu

    Pzdr

    JKK

  • 18. Data: 2009-10-25 20:05:51
    Od: spp <s...@o...pl>

    Mariusz pisze:

> [...]
    > komuś a co zrobił ten ktoś? Podpisał umowe na 10 lat na wynajem gruntu pod
    > wielkiego BTSa. jaka w tym wolnść i nowoczesność?

    A myślisz że to cokolwiek zmieni?
    Pod Poznaniem ludzie rzucili sie na tanie działki bo obok była linia
    energetyczna - w planach do modernizacji ale ludzie wiedzieli swoje -
    tak jak autostrady - nigdy do tego nie dojdzie,.

    A dzisiaj - gminie Kórnik grozi bankructwo - energetyka wystąpiła do
    gminy o odszkodowanie bo pod presją mieszkańców wycofała się z
    wcześniejszych ustaleń.

    Odszkodowanie to kilkadziesiąt milionów zł - paroletni budżet gminy.
    --
    spp

  • 19. Data: 2009-10-25 22:26:16
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > W razie czego mamy powyżej listę kolegów którym to nie przeszkadza
    > i z radością przyjmą taką wieżę na na wymarzonym widoku
    > z salonu czy tarasu

    Tak trzyamć - fajnie sie teoretyzuje, gorzej jak sie ma za plotem ;-P

    --
    Mariusz

  • 20. Data: 2009-10-26 07:58:11
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > aż trudno w to uwierzyć. (i bez autostrad) Nagle wszystko jest niezbedne

    Typowe polskie piekiełko: ludzie chcieliby mieć infrastrutkurę, ale nie
    pozwolą jej pociągnąć przez swoją działkę, kupuja duzo tańsze działki przy
    lotniskach, oczyszczalniach ścieków, autostradach i potem rządają, by je
    zlikwidować, chcieliby miec telefon, ale maszt od razu zabija ludzi,
    chceiliby jeździc autostradami, ale nie w okolicy swojego domu. I tak
    wymieniac można bez końca.
    Gdyby BTSy zabijaly jak to przedstawiają ludzie z materiału to duże miasta
    juz dawno by się wyludniły, bo tam komórki sa bardzo małe i urządzenia stoją
    gęsto. A stoją często na budynkach mieszkalnych lub w bezpośrednim
    sąsiedztwie.