  • 1. Data: 2009-10-23 09:08:08
    Temat: otwierania elektrozamka brelokiem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Mam furtke z elektrozamkiem.
    Teraz aby wejść na posesję to trzeba ją otworzyć albo kluczem z zewnatrz
    albo domofonem z wewnątrz.
    A czy istnieja jakieś proste układy zbliżeniowe do wyzwalania elektrozamka.
    W pracy mam taki breloczek który przytkniety do czytnika wyzwala
    elektrozamek. Działa to jednak z centralą Satela. A nie chce w domu
    elektrozamka podłączac do centrali.
    Czy są takie czytniki działajace bez centrali?Czyli przykładam breloczek do
    czytnika na furtce i uruchamia się elektrozamek.
    Ma to byc proste i tanie i latwe w uzytkowaniu. Jakieś specjalne
    zabezpieczenia mnie nie interesuja bo i tak latwiej przejśc przez płot jak
    bawioć się w "łamanie" zabezpieczeń czytnika

    Krzysiek

  • 2. Data: 2009-10-23 09:18:59
    Temat: Re: otwierania elektrozamka brelokiem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hbrs4o$700$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > tanie?
    > maly przelacznik (przycisk) ukryty gdzies tak, zebys z zewnatrz mogl
    > nacisnac przeciskajac lape przez szczeble furtki
    > polaczone to do elektromagnesu (12V) i koniec
    >
    > taniej to tylko zwierajac przeciete i odizolowane druty;)
    Za takie rady dziękuję.;))
    A coś spełniającego moje wymagania?

    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-10-23 09:19:35
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    tanie?

  • 4. Data: 2009-10-23 09:39:09
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    > Mam furtke z elektrozamkiem.
    > Teraz aby wejść na posesję to trzeba ją otworzyć albo kluczem z zewnatrz
    > albo domofonem z wewnątrz.

    Znalazłem w necie coś takiego:
    http://www.etronika.pl/index.php?id=sr1z&lang=pl
    I takie coś by mi odpowiadało jednak teefony podane na stronie nie działają.

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-10-23 10:15:11
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:hbrrpp$qil$1@news.onet.pl...

    > Znalazłem w necie coś takiego:http://www.etronika.pl/index.php?id=sr1z&lan
    g=pl
    > I takie coś by mi odpowiadało jednak teefony podane na stronie nie działają.

    A nie wystarczył by Ci zwykły kontaktron (+ elektrozamek) ukryty
    gdzieś przy furtce i magnesik go wyzwalający?
    ;-)

  • 6. Data: 2009-10-23 10:17:57
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:hbrvml$9pr$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
    > http://allegro.pl/item793231047_bezprzewodowy_elektr
    ozamek_rygiel_na_pilota_seltex.html

    Tylko jedn pilot. To za mało. Potrzebne 3- dla kazdego domownika po 1.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-10-23 10:20:23
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

  • 8. Data: 2009-10-23 10:21:05
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzemo" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    > działają.
    >
    >A nie wystarczył by Ci zwykły kontaktron (+ elektrozamek) ukryty
    >gdzieś przy furtce i magnesik go wyzwalający

    Prymitywne metody sa najlepsze podobno;))
    Każdy domownik musiałby nosić magnesik ze sobą.;)),
    Jednak wolałbym cosś w tym stylu::
    http://www.etronika.pl/index.php?id=sr1z&lang=pl
    lub
    http://www.etronika.pl/index.php?id=keynag&lang=pl

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-10-23 10:26:06
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 23 Paź, 12:21, "kris" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    p9g2000vbl.googlegroups.com...

    > Prymitywne metody sa najlepsze podobno;))
    > Każdy domownik musiałby nosić magnesik ze sobą.;)),

    No jeżeli nie chcesz nic nosić to breloczek czy pilot też odpada.
    ;-)
    Wówczas lepszy byłby zamek na "szyfr" - nic nie trzeba z sobą nosić.
    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 10. Data: 2009-10-23 10:32:10
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    > Tylko jedn pilot. To za mało. Potrzebne 3- dla kazdego domownika po 1.

    no to :
    http://allegro.pl/item784212814_centralny_zamek_zame
    k_na_pilota_4drzwi_fa_hit.html

    kup dwa
    zaprogramuj a wyzwolenie centralnego podepnij pod elektrozaczep