  • 31. Data: 2009-10-30 14:48:38
    Temat: Re: otwierania elektrozamka brelokiem
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    news:hc95nv$tsc$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "kris" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości
    >
    > Dziękuje wszystkim za pomoc

    Dopiszę jeszcze na co się zdecydowałem.
    Tradycyjny domofon który kupiłem kilka tygodni wcześniej zdemontowałem i
    dobrze "poszedł" na allegro;))
    Teraz kupiłem taki sprzęt:

    http://www.elster.gda.pl/sklep/index.php?products=pr
    oduct&prod_id=40
    Idealnie spełnia moje wymagania.
    Oprocz funkcji domofonu ma dodatkowo mozliwość otwierania furtki brelokami,
    można dokupić druga słuchawkę i no ic ena przyzwoita

    Krzysiek

  • 32. Data: 2009-11-05 13:19:18
    Od: Nur <b...@i...pl>

    A tak na marginesie, bo znalazłem właśnie jeszcze jeden sposób na
    otwieranie zamka bez kluczy, a mianowicie trzeba wystukać sekretny kod
    pukając w drzwi:
    http://grathio.com/2009/11/secret-knock-detecting-do
    or-lock.html