  • 1. Data: 2009-10-22 10:24:19
    Temat: Czym wyrównać podłogę w bloku pod panele.
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Chcę zmienić podłogę. Mieszkanie wielka płyta, pokój 4,2x5,2m. Od ścian w
    stronę środka pokoju podłoga jest zapadnięta dość wyraźnie (na środku to
    chyba ze 2cm). Chciałem położyć panele i zastanawiam się co mogę z tym
    zrobić tak żeby nie zrobić czegoś głupiego (zbyt duże obciążenie stropu
    itp.).

    Czy samymi podkładami da radę? Nie będzie zbytnio pracowało?
    A może sama wylewka albo najpierw beton a potem wylewka (tylko czy mi się
    podłoga do sąsiadów nie zawali)?

    Pozdrawiam serdecznie

  • 2. Data: 2009-10-22 13:53:36
    Temat: Re: Czym wyrównać podłogę w bloku pod panele.
    Od: "Pawel" <p...@w...edu.pl>

    Ja bym dał wylewke samopoziumującą ... przecież mówisz ze tylko na srodku
    jest 2 cm .. a gdzie indziej moze być 2 mm ....

    A wielka płyta to porządne budownictwo ... ( napewno mocniejsze jak teraz )
    chodz jakaś wykonania ... ( bez komentarza - przypomina mi sie serial
    ALternatywy 4 )

    A będzie napewno to lżejsze niż szafa z książkami ...

    pzdr
    Pawel

  • 3. Data: 2009-10-22 14:27:50
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    > Użytkownik "Srututu" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    wylewka samopoziomujaca i po klopocie ... 2 cm na srodku, to nie tak duzo
    ... samymi podkladami nie wyrownasz, a nawet jak sie uda, to potem panele
    skrzypia (podczas chodzenia) uginajac sie w miejscach, gdzie jest wiecej
    podkladu

  • 4. Data: 2009-10-27 09:05:03
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Dziękuję wam za pomoc