  • 1. Data: 2012-07-17 12:22:42
    Temat: Instalacja ogrzewania gazem ziemnym - pytanie
    Od: "Chlorek" <s...@g...pl>

    Witam
    jestem na etapie planowania założenia instalacji gazu ziemnego w istniejącym
    budynku.
    I nie wiem od czego zacząć, co wybrać, na co zwrócić uwagę, żeby było
    optymalnie , nie przewymiarowany kocioł itp.
    Budynek dobrze ocieplony. Powierzchnia do grzania około 70 m2. Pięć
    pomieszczeń.

  • 2. Data: 2012-07-17 12:33:43
    Temat: Re: Instalacja ogrzewania gazem ziemnym - pytanie
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Chlorek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    > I nie wiem od czego zacząć, co wybrać, na co zwrócić uwagę, żeby było
    > optymalnie , nie przewymiarowany kocioł itp.

    najtańszy kocioł kondensacyjny to obecnie termet ecokondens - w razie W nie
    bedzie kłopotów z serwisem. Bierz najmniejszy.

    b.