  • 1. Data: 2012-07-17 13:00:17
    Temat: Popękała mi wylewka z miksokreta - na podłogówce
    Od: cte <c...@o...eu.com>

    Z tym że nawet pieca nie mam, więc to na pewno nie dlatego że ją
    przegrzałem. Pękła tylko w jednym pomieszczeniu - trzy rysy od 0,5 do 1m
    nieregularne. Miałem wylewane w połowie maja, przykryte folią żeby sobie
    stało, folia zdjęta po miesiącu rysy zrobiły się teraz.
    Przejmować się tym? Martwię się o rurki od podłogówki i o to, że wylewka
    za cienka (tak mi wychodzi z porównania tego ile miałem dać i dałem
    styropianu a ile teraz jest całości)

  • 2. Data: 2012-07-17 15:59:01
    Od: "Kacper" <elkacper(USUNTO)@gazeta.pl>

    Użytkownik "cte" <c...@o...eu.com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Przejmować się tym? Martwię się o rurki od podłogówki i o to, że wylewka
    > za cienka (tak mi wychodzi z porównania tego ile miałem dać i dałem

    Ja też nie wiem czy się martwić bo u mnie też spękała ale nie mam podłogówki
    więc raczej spokój
    Ale myślałem że nie będzie spękań

    Rafał

  • 3. Data: 2012-07-17 21:56:13
    Od: wolim <n...@p...tu>

    W dniu 2012-07-17 13:00, cte pisze:
> [...]
    > Przejmować się tym? Martwię się o rurki od podłogówki i o to, że wylewka
    > za cienka (tak mi wychodzi z porównania tego ile miałem dać i dałem

    U mnie pękła w łazience niemal dokładnie na pół. Zauważyłem to jakiś rok
    temu, bo mam takie płytki, że praktycznie "gołym okiem" tego się nie da
    dostrzec. Cały sezon grzałem i nie zauważyłem, żeby coś się działo z
    podłogówką, tzn. raczej wody w zładzie nie ubywa, a i w łazience nie
    wychodzi wilgoć, więc chyba rurki są całe.

    Te rurki są dość elastyczne, więc myślę, że drobne rysy nie powinny im
    zaszkodzić.

    Pozdrawiam,
    MW