  • 61. Data: 2018-10-02 17:43:05
    Temat: Re: Inwazja myszy
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Lisciasty pisze:

    > Można zameldować w akwarium po chomiku :>

    Kot będzie mógł długie zimowe wieczory spędzać przed telewizorem.

    --
    Jarek

  • 62. Data: 2018-10-02 18:45:20
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 2 października 2018 09:55:11 UTC-5 użytkownik Budyń napisał:

    > a co sie robi z zywą myszą która sie złapie w środku zimy?

    Na wsi zanosi sie do swojej lub sasiedzkiej stodoly.
    A w miescie, nie wiem, zaniosl bym do parku albo pod jakas restauracje, tam odpadkow
    i zakamarkow jest na tyle ze myszy nie musza sie zbytnio do ludzi przytulac.

    Tyle ze z tym jest inny problem. Wyniesiesz mysze i jej rodzina bedzie smutna albo z
    glodu zdechnie bo zywiciel nie wrocil z lowow...

    Dlatego lepiej prewencyjnie miec kota co szczy i znaczy teren.
    Wtedy obu problemow nie ma.

  • 63. Data: 2018-10-02 18:53:31
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 1.10.2018 18:13, l...@g...com pisze:

    > Uważaj na ekologów i ekoloźki, powinieneś kupić żywołapkę i wywozić w/w delikwentki
    do lasu.

    Uważaj na efekt motyla i pamiętaj o pierwszym fundamentalnym prawie ekologii:
    ,,Każda rzecz jest powiązana ze wszystkimi innymi rzeczami".

  • 64. Data: 2018-10-02 18:55:30
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Kot będzie mógł długie zimowe wieczory spędzać przed telewizorem.

    Na Żoliborzu.

  • 65. Data: 2018-10-02 18:56:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Uważaj na efekt motyla i pamiętaj o pierwszym fundamentalnym prawie
    > ekologii:
    > ,,Każda rzecz jest powiązana ze wszystkimi innymi rzeczami".

    Fakt. Oni uwielbiają się przykuwać łańcuchami.