  • 1. Data: 2010-10-21 14:27:26
    Temat: Inwitro
    Od: "rekolekcje" <m...@o...pl>

    Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
    będzie zrobić inwitro.

    Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
    Pomóżcie proszę .

  • 2. Data: 2010-10-21 14:32:48
    Temat: Re: Inwitro
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 16:27:26 +0200, rekolekcje napisał(a):

    > Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
    > będzie zrobić inwitro.
    >
    > Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
    > Pomóżcie proszę .

    To co w końcu dla Ciebie jest ważniejsze - mieć ciasteczko czy zjeść
    ciasteczko? Bo wszystkiego równocześnie się nie da.
    :->

  • 3. Data: 2010-10-21 14:41:32
    Od: SALAMON <s...@p...beztego.fm>

    W dniu 2010-10-21 16:27, rekolekcje pisze:
    > Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
    > będzie zrobić inwitro.
    >
    > Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
    > Pomóżcie proszę .

    Rób
    Proboszczowi powiesz, że to było niepokalane poczęcie (objawił Ci się we
    śnie anioł pod postacią pipety) i nie tylko nie zostaniesz
    ekskomunikowana, ale jeszcze obwołają Cię świętą za życia.

    SALAMON

  • 4. Data: 2010-10-21 15:40:11
    Temat: szykam żony ( cudzej)
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
    > będzie zrobić inwitro.
    >
    > Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
    > Pomóżcie proszę .

    Jak jesteś szczupła, zgrabna. Masz czym oddychać. Daj nr telefonu. To na pewno
    facet nie może. Ja mogę i chętnie wyświadczę Ci tą drobną przysługę. W razie
    wątpliwości moralnych to tylko grzech będziesz miała. Dwa paciory i wyczyszczony.

  • 5. Data: 2010-10-21 15:52:47
    Temat: Re: szykam żony ( cudzej)
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Thu, 21 Oct 2010 17:40:11 +0200, kogutek napisał(a):

> [...]
    > wątpliwości moralnych to tylko grzech będziesz miała. Dwa paciory i wyczyszczony.

    Siewca się znalazł.
    A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

  • 6. Data: 2010-10-21 15:59:36
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Siewca się znalazł.
    > A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

    Nie produkuj się. Za stare pudło jesteś dla mnie. Tyle to nikt nie może wypić.

  • 7. Data: 2010-10-21 16:23:04
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "SALAMON" <s...@p...beztego.fm> wrote in message

> [...]
    > śnie anioł pod postacią pipety) i nie tylko nie zostaniesz
    > ekskomunikowana, ale jeszcze obwołają Cię świętą za życia.

    Ty urodziłeś się od pupety (lewatywy), nie zdołała ciebie wypłukać...

  • 8. Data: 2010-10-21 18:07:13
    Od: "kika" <w...@w...pl>

    ?

    Użytkownik "kogutek" <k...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Nie produkuj się. Za stare pudło jesteś dla mnie. Tyle to nikt nie może
    > wypić.
    >
    > --

    Cham jesteś.

  • 9. Data: 2010-10-21 18:21:05
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

> [...]

    Siewca się znalazł.
    A umyłeś się, zanim siadłeś do klawiatury?

    A ty manipulatorka. Wycięłaś tekst do którego odnosiła się moja odpowiedź. To
    żeby nie było niejasności uzupełniłem jak w oryginale. Jak widać wyżej mogła nie
    zaczynać. Chciała błysnąć intelektem żeby było śmieszniej. To błysnęła i się z
    niej teraz śmieją. A jestem cham. I co mi zrobisz? Nic. Nie będziesz mnie
    zaczepiała i będziesz pisała mądrze to mnie nie dojrzysz. A w tym temacie
    występujesz jako jej papuga czy solidarność starych pudernic sie odezwała?

  • 10. Data: 2010-10-21 19:15:10
    Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl>

    "rekolekcje" <m...@o...pl> napisał(a):

    >Mam 42 lata i nie mągę zajść w ciąże . Zastanawiam się czy dobrym wyjściem
    >będzie zrobić inwitro.
    >
    >Wacham się bo jak to zrobię to dostanę ekskomunikę .
    >Pomóżcie proszę .

    wez lepiej malucha z domu dziecka