  • 1. Data: 2009-10-14 20:35:06
    Temat: Jak ocieplić drzwi metalowe?
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Witam

    Stan zastany: drzwi wejściowe do domu z metalu
    Bardzo niedokładnie zamontowane - mocno wieje.
    Bardzo duza przepuszczalność cieplna.
    Bardo duże straty ciepła.

    Czy da sie takie drzwi ocieplić?
    Jak zamontowac ew. ocieplinę do metalu?

    TH in A

  • 2. Data: 2009-10-14 22:26:23
    Temat: Re: Jak ocieplić drzwi metalowe?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Tak: założyć podwójne drzwi.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2009-10-15 02:01:53
    Od: "p47" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Rom" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Stan zastany: drzwi wejściowe do domu z metalu
    > Bardzo niedokładnie zamontowane - mocno wieje.
> [...]

    Ja ociepliłem drzwi stalowe (ale do piwnicy, a właściwie suteryny) w nast.
    sposób:
    1.przykręciłem na zewnątrz do drzwi ramę z kantówki drewnianej 4,5 x 5 cm
    (należy zaimpregnować)
    2. wypełniłem ją styropianem o gr. 5 cm (oczywiscie mozna i grubszy,
    zmieniając odpowiednio wymiary kantówki na ramę, - mnie wystarczyło, bo
    drzwi były oryginalnie także ocieplone wewnątrz)
    3.na zewnątrz do ramy przymocowałem pokrycie z listew boazeryjnych ,
    uprzednio zaimpregnowanych i pobejcowanych.
    4. należy odpowiednio przedłuzyć pręt do klamki i klucze

    Wygląda i izoluje nieźle.

    Nieszczelności drzwi-framuga wyeliminować uszczelkami

    p47