  • 1. Data: 2009-10-14 06:38:56
    Temat: wiatr z kontaktów
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    było juz o tym kilka razy ale ja mam troche iny problem
    dach 30cm ( na całej pow) wełny, za scianą kolankową 12 steropianu a na dole
    30wełny
    czyli ocieplony ok
    a z gniazdek na poddaszu wieje
    kierbud mówi że to róznica temp i dlatego jest ciąg
    ale po co mi takie dobre ocieplenie jak czuje wiatr zimny po nogach - to bez
    sensu

  • 2. Data: 2009-10-14 07:32:43
    Temat: Re: wiatr z kontaktów
    Od: "JS" <m...@g...com>

    Nie napisałeś, jak są prowadzone przewody? W rurkach? Po której stronie
    izolacji?

    Jacek
    PS
    a co to jest "steropian"

  • 3. Data: 2009-10-14 16:48:42
    Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl>

    przewody są w rurkach ale to nieważne bo jak zrobiłem dziure w GK to też
    wieje

  • 4. Data: 2009-10-14 17:58:52
    Od: "Collet" <r...@w...pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości
    > przewody są w rurkach ale to nieważne bo jak zrobiłem dziure w GK to też
    > wieje

    czyli jest gdzies zrobiona dobra wentylacja :D czy znajdziesz teraz ten
    feler ?

  • 5. Data: 2009-10-14 18:06:40
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl>

    Rafał pisze:
    > przewody są w rurkach ale to nieważne bo jak zrobiłem dziure w GK to też
    > wieje

    też mam ten problem ale na jednej ścianie tylko na szczęście, na 100%
    dziura w uszczelnieniu pomiędzy murłatą a ścianą.
    Pozdr
    KK

  • 6. Data: 2009-10-14 22:11:01
    Od: "olob kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Rafał <a...@c...nospam.pl> napisał(a):

> [...]
    > kierbud mówi że to róznica temp i dlatego jest ciąg
    > ale po co mi takie dobre ocieplenie jak czuje wiatr zimny po nogach - to

    masz deskowanie na dachu pod folią czy tylko samą folię?

  • 7. Data: 2009-10-14 23:17:29
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
    > kierbud mówi że to róznica temp i dlatego jest ciąg
    > ale po co mi takie dobre ocieplenie jak czuje wiatr zimny po nogach - to

    Nie chce mi się ostatnio pisywać, tylko czytam, bo wielu uważa, że są
    mądrzejsi. To jest typowy przypadek źle wykonanego ocieplenia czy to wełną
    czy styropianem z zewnątrz, czy to murłaty czy wszystkiego razem. Wystarczy,
    że ściana z porothermu ma niezabezpieczone pionowe zamki, źle zrobiona
    spoina pozioma i ciągnie, styropian na placki, brak wiatroizolacji to tu to
    tam.

    Masz przepały pieca, zimno jest w tych pomieszczeniach mimo kaloryfera
    pracującego na max. Wiem coś o tym i 2 lata robię remont w nowo postawionym
    domu. Weź ekipę za dupę niech poprawi.

  • 8. Data: 2009-10-14 23:56:41
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Paź, 01:17, "kiki" <c...@v...ts> wrote:

    > Masz przepały pieca, zimno jest w tych pomieszczeniach mimo kaloryfera
    > pracującego na max. Wiem coś o tym i 2 lata robię remont w nowo postawionym
    > domu. Weź ekipę za dupę niech poprawi.

    Eeee wyglada mi to na podrobe kikiego - za malo emocji :) Przyznac sie
    ktory to go udaje ?
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 9. Data: 2009-10-15 00:00:03
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

    On 15 Paź, 01:56, Adam Szendzielorz <a...@g...com> wrote:

    > Eeee wyglada mi to na podrobe kikiego - za malo emocji :) Przyznac sie
    > ktory to go udaje ?

    Chociaz - NNTP Posting Host sie zgadza! Kiki - gdzies Ty byl jak Cie
    nie bylo :P
    Panowie, gdzie czerwony dywan ?? He he ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2009-10-15 06:22:19