  • 1. Data: 2009-10-13 21:43:30
    Temat: Czy dam rade wybudowac?
    Od: "arecki1338" <a...@w...pl>

    Witam, mam pytanie do znawcow tematu, czy za 230-240 tys da rade wybudowac
    dom o pow 92,4m2.Sciany 2 warstwowe,dach kopertowy 195m2.Bez zadnych
    luksusow,tak zeby zamieszkac.Czesc pracy wlasnej,reszta osobne ekipy.

  • 2. Data: 2009-10-13 21:54:36
    Temat: Re: Czy dam rade wybudowac?
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    > Witam, mam pytanie do znawcow tematu, czy za 230-240 tys da rade wybudowac
    > dom o pow 92,4m2.Sciany 2 warstwowe,dach kopertowy 195m2.Bez zadnych
    > luksusow,tak zeby zamieszkac.Czesc pracy wlasnej,reszta osobne ekipy.

    Moim zdaniem dasz radę.

    Pozdrawiam Michał

  • 3. Data: 2009-10-14 04:43:06
    Od: "Kane" <k...@a...pl>

    > Witam, mam pytanie do znawcow tematu, czy za 230-240 tys da rade
    > zadnych luksusow,tak zeby zamieszkac.Czesc pracy wlasnej,reszta osobne
    > ekipy.

    Nie definiujesz co to znaczy "czesc pracy wlasnej" ale mysle ze dasz rade.

    Pozdrawiam

    Kane

  • 4. Data: 2009-10-14 05:35:59
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 13 Paź, 23:43, "arecki1338" <a...@w...pl> wrote:
    > Witam, mam pytanie do znawcow tematu, czy za 230-240 tys da rade wybudowac
    > dom o pow 92,4m2.Sciany 2 warstwowe,dach kopertowy 195m2.Bez zadnych
    > luksusow,tak zeby zamieszkac.Czesc pracy wlasnej,reszta osobne ekipy.

    A działkę już masz?

  • 5. Data: 2009-10-14 05:49:57
    Od: QbaB <q...@g...com>

> [...]
    > dom o pow 92,4m2.Sciany 2 warstwowe,dach kopertowy 195m2.Bez zadnych
    > luksusow,tak zeby zamieszkac.Czesc pracy wlasnej,reszta osobne ekipy.

    Ja też myśle że dasz radę.
    Jednak na wszelki wypadek na dach daj papę na deskowaniu (tanio i
    solidnie) zamiast dachówki. Jak Cie będzie kiedyś stać to położysz
    blachę lub cos innego. Jak możesz żyć bez gładzi to też zaoszczędzisz
    trochę kasy. Jak dasz panele zamiast parkietów to też zaoszczędzisz.
    Uważaj tylko bo wraz zaawansowaniem budowy apetyt rośnie i okazuje się
    że jednak w nowym domu to chcesz mieć (a raczej żona) piękna łazienkę
    albo kuchnię i okazuje się że przeznaczone 20 tys na kuchnię czy
    łazienke z trudem wystarcza, naprawdę są takie przypadki :)
    W moim przypadku najdroższe była instalacja hydrauliczna CO (chyba w
    sumie wyszło nawet drożej od dachu) no i łazienka z WC i kuchnia. Tu
    na pewno można było zaoszczędzić. Generalnie wykończeniówka pochłania
    każde pieniądze jakie Ci zostały z budowy stanu surowego a czasem i
    więcej.

    Oczywiście wszystko to przy założeniu że masz działkę.

    Pzdr
    QbaB

  • 6. Data: 2009-10-14 05:55:56
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>

    Użytkownik "QbaB" <q...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    On 13 Paź, 23:43, "arecki1338" <a...@w...pl> wrote:

    > W moim przypadku najdroższe była instalacja hydrauliczna CO (chyba w
    > sumie wyszło nawet drożej od dachu) no i łazienka z WC i kuchnia.

    Jakie to sa mniej wiecej kwoty w typowym domku 150m2: co, woda, kan, tynki,
    okna itp.

    --
    pozdr Z.

  • 7. Data: 2009-10-14 06:38:51
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "arecki1338" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam, mam pytanie do znawcow tematu, czy za 230-240 tys da rade wybudowac
    > dom o pow 92,4m2.Sciany 2 warstwowe,dach kopertowy 195m2.Bez zadnych
    > luksusow,tak zeby zamieszkac.Czesc pracy wlasnej,reszta osobne ekipy.

    Jak masz działke i 240tys to za rok sie wprowadzasz;))

    Krzysiek

  • 8. Data: 2009-10-14 06:42:22
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]

    >Jednak na wszelki wypadek na dach daj papę na deskowaniu (tanio i
    >solidnie) zamiast dachówki. Jak Cie będzie kiedyś stać to położysz

    Deski i papa to pewnie z 8tys wyjdzie.
    A memebrana i dachówki to ok. 15tys.
    7 tys oszczędnosci. Jak budżet napięty to warto. ale jeśli pytający ma
    240tys to spokojnie starczy bez większych kompromisów.

    Krzysiek

  • 9. Data: 2009-10-14 09:10:20
    Od: QbaB <q...@g...com>

    On 14 Paź, 07:55, "ATZ Rzeszow" <a...@P...pl>
    wrote:
> [...]
    g31g2000yqc.googlegroups.com...

    > Jakie to sa mniej wiecej kwoty w typowym domku 150m2: co, woda, kan, tynki,

    U mnie CO+woda+kan wyszło na pewno ponad 30 tys z czego znakomita
    większosć to CO.
    tynki - ok 10 tys (u mnie cem-wap nakładane ręcznie)
    gładzie tez ok 10 tys
    okna - 16 tys (drewniane meranti) - przyzwoite plastki wychodziły ok
    13 tys. czyli tyle co drewniane sosnowe.

    Pzdr

  • 10. Data: 2009-10-14 13:55:08
    Od: "rrr." <d...@w...or>

    Użytkownik kris napisał:

    > Użytkownik "arecki1338" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak masz działke i 240tys to za rok sie wprowadzasz;))

    Siema
    tak samo myślałem, przy czym niestety nie mam czasu na prace własne
    (poprawka - zrobiłem własnoręcznie parapety) miałem działkę, trochę
    swoich -60 kzł, wziąłem kredytu 320kzł i zaczyna mi brakować :( liczę
    każdą złotówkę, powierzchnia użytkowa domu 130 m2, dach 2 spadowy.

    Ale życzę szczęścia

    pozdrawiam