  • 1. Data: 2009-10-12 19:08:34
    Temat: Protokół kominiarski
    Od: "mkonst" <m...@g...pl>

    Kominiarz za wystawienie protokołu niezbędnego do odbioru domu zażyczył
    sobie 180 zł :(
    Czy to naprawdę tyle kosztuje czy szukać tańszego?
    --
    Pozdrawiam Marcin Konstańczak (mkonst)
    mkonst(malpa)et(kropka)put(kropka)poznan(kropka)pl

  • 2. Data: 2009-10-12 19:17:56
    Temat: Re: Protokół kominiarski
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "mkonst" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Kominiarz za wystawienie protokołu niezbędnego do odbioru domu zażyczył
    > sobie 180 zł :(
    > Czy to naprawdę tyle kosztuje czy szukać tańszego?
    > --

    Szukac tańszego.
    U nas poniżej 100zł mozna znależć

    Kris

  • 3. Data: 2009-10-12 22:00:32
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Użytkownik "mkonst" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Szukac tańszego.
    > U nas poniżej 100zł mozna znależć

    Ja ponoc po znajomosci zaplacilem 150,-

    Pozdro.. TK

  • 4. Data: 2009-10-13 05:34:55
    Od: "Czacha " <p...@N...gazeta.pl>

    Maniek4 <b...@w...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    Ja płaciłem 305 pln brutto , ale z tego co mi kominiarz mówił cena zależy od
    ilości przewodów kominowych i wentylacji , u mnie były dwa dymowe i 6
    wentylacji. okolice Krakowa.
    Pozdr
    CZacha

  • 5. Data: 2009-10-13 06:30:08
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl>

    "mkonst" <m...@g...pl> wrote:
    > Kominiarz za wystawienie protokołu niezbędnego do odbioru domu zażyczył
    > sobie 180 zł :(
    > Czy to naprawdę tyle kosztuje czy szukać tańszego?

    Ja zapłaciłem 250zł i się cieszę że mało. Kominiarz przyjechał do mnie z
    oddalonego o 50km miasta, bo w moim rodzinnym taka usługa kosztuje z 400zł.
    No ale jeśli oni do przewodów dymowych kamerę spuszczają, to taka usługa
    musi kosztować :)

    --
    Bartek

  • 6. Data: 2009-10-13 06:42:53
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > oddalonego o 50km miasta, bo w moim rodzinnym taka usługa kosztuje z
    > 400zł. No ale jeśli oni do przewodów dymowych kamerę spuszczają, to taka

    U nas w 40 tys mieście jest chyba z 10 kominiarzy. Konkurują ostro ze sobą.
    Jak kończyłem budowe to raz w tygodniu któryś mi ulotke w drzwi domu
    wkładał.
    Na sobote jednego umawiam zeby kominy przeczyścił to zorientuje się
    dokładnie jakie mają ceny.

    Krzysiek

  • 7. Data: 2009-10-13 06:51:08
    Od: "Piotrek" <z...@g...pl>

    A dejrze mu zarobić, też chłop chce z czegoś żyć.

  • 8. Data: 2009-10-13 07:38:06
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Piotrek wrote:
    > A dejrze mu zarobić, też chłop chce z czegoś żyć.

    niech sie weźmie do jakiejś pracy :)

    generalnie to często jest tak że można zobaczyć minę kminiarza gdy prosi sie
    go o przeczyszczenei i sprawdzenie kominów gdy przychodzi zainkasować kwotę
    za przegląd.

  • 9. Data: 2009-10-13 08:05:17
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie go o przeczyszczenei i sprawdzenie kominów gdy przychodzi zainkasować

    Dokładnie tak.
    Kwitki tylko chcą wypisywać.
    A raz do roku taki kwitek potrzebny jednak wiec u mnie pewnie w sobotę sobie
    kominiarz popracuje.

    Krzysiek

  • 10. Data: 2009-10-13 09:44:07
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Oct 13, 8:30 am, "Bartek" <b...@...atonet.pl> wrote:

> [...]
    > No ale jeśli oni do przewodów dymowych kamerę spuszczają, to taka usługa

    ROTFL
    Czyżby w szkołach kominiarskich były teraz lekcje "Jak oskubać
    frajera?"
    Aby wystawić kwit "do odbioru domu" to kominiarz nie musi się u Ciebie
    wcale pojawić.

    --
    ZZ@private