  • 1. Data: 2009-10-13 07:38:06
    Temat: płyty wiórowe laminowane
    Od: Toworek <T...@0...com>

    Witam,
    może ktoś zna sprawdzony zakład w Warszawie produkujący płyty wiórowe laminowane,
    takie
    jak do mebli łazienkowych. Chciałbym zrobić sobie meble samemu, ale nigdzie nie mogę
    znaleźć zakładu, który wykonałby mi płyty na wymiar i z odpowiednim ścięciem na
    rogach.

    T.

  • 2. Data: 2009-10-13 07:45:46
    Temat: Re: płyty wiórowe laminowane
    Od: spp <s...@o...pl>

    Toworek pisze:

> [...]
    > meble samemu, ale nigdzie nie mogę znaleźć zakładu, który wykonałby mi
    > płyty na wymiar i z odpowiednim ścięciem na rogach.

    To Tobie nie producent a stolarz jest potrzebny. :)

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-10-14 17:58:52
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Najłatwiej, moze nie najtaniej, jest pójść do marketu budowlanego i zamówić
    tam formatki płyty na wymiar

    Albo odwiedzić Juan na Palisadowej

    Powodzenia
    Marcin