  • 11. Data: 2020-03-28 16:46:32
    Temat: Re: Jak opuścic brame przesuwną ?
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 13:12, Janusz pisze:

    > Guzik prawda, otwór podłużny wcale nie jest łatwo zrobić, a regulacja to
    > łatwizna,
    > wystarczy klucz, poluzować górne nakrętki a dolne odkręcić o ułamek obrotu.
    > Po to one tam są żeby regulacja była prosta.

    Nie myślałem o rozwiercaniu osłony a o przewieszeniu jej na odpowiednią
    wysokość.

    --
    MN

  • 12. Data: 2020-03-28 17:12:39
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 28.03.2020 o 13:12, Janusz pisze:

    > Guzik prawda, otwór podłużny wcale nie jest łatwo zrobić, a regulacja to łatwizna,
    > wystarczy klucz, poluzować górne nakrętki a dolne odkręcić o ułamek obrotu.
    > Po to one tam są żeby regulacja była prosta.

    Wcale że nie: pilnik okrągły w dłoń i jadziem panie Zielonka.
    Małomocni w rękach, mogą się wspomóc pilnikiem elektrycznym.
    I mamy wyregulowane na zawsze, a luzowanie i podkręcanie
    nakrętek konieczne jest przynajmniej dwa razy w roku -
    przy przesileniu letnim i zimowym.

  • 13. Data: 2020-03-28 20:57:12
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-28 o 17:12, collie pisze:

> [...]
    > I mamy wyregulowane na zawsze, a luzowanie i podkręcanie
    > nakrętek konieczne jest przynajmniej dwa razy w roku -

    Mało chłopcze wiesz, nic nie trzeba potem regulować a też mam podobną
    bramę.

    --
    Janusz

  • 14. Data: 2020-03-29 08:42:23
    Od: Kris <k...@g...com>

    >wystarczy klucz, poluzować górne >nakrętki a dolne odkręcić o >ułamek obrotu.
    >Po to one tam są żeby regulacja >była prosta

    To nic nie da przecież jak ma najazd i rólkę bez regulacji

  • 15. Data: 2020-03-29 16:53:39
    Od: Adam Lubszczyk <a...@p...onet.pl>

    W dniu niedziela, 29 marca 2020 08:42:25 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To nic nie da przecież jak ma najazd i rólkę bez regulacji

    Jeśli jest najazd to na co ten bolec?
    Ja ma u dołu najazd a u góry uchwyt bramy trzymający bramę w pionie.

    np.: https://www.umakow.pl/uchwyt-bramy-zn-b40mm-black-ru
    bber/d-69821-c-2666/

    Adam

  • 16. Data: 2020-03-29 17:25:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    >Jeśli jest najazd to na co ten bolec?
    Nie mnie pytaj. Producentow osprzętu do bram zapytaj

  • 17. Data: 2020-03-29 18:18:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-03-29 o 17:25, Kris pisze:
    > Nie mnie pytaj. Producentow osprzętu do bram zapytaj

    Też mam najazd i taki bolec. Ba. Nawet mam zamek na klucz w tej bramie.
    Niestety najazd i otwór na bolec są kompletnie niedopasowane. Olałem to.
    Brama z Castoramy. Tania była więc wybaczyłem jej to.

    --
    MN

  • 18. Data: 2020-03-29 19:48:15
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 29.03.2020 17:25, Kris wrote:
    > Nie mnie pytaj. Producentow osprzętu do bram zapytaj

    Jak jest mocno zimno to brama ma kłopot trafić w najazd. Nie ma mowy, że
    bolec trafi w otwór o każdej porze roku.

    Jeszcze raz powtarzam, to jest spawanie bez odpuszczania i są naprężenia.

  • 19. Data: 2020-03-30 10:10:06
    Od: Cezary <c...@p...fm>

    W dniu 2020-03-29 o 19:48, KIKI pisze:
> [...]

    > bolec trafi w otwór o każdej porze roku.
    >
    > Jeszcze raz powtarzam, to jest spawanie bez odpuszczania i są naprężenia.

    Mam to samo, na początku regulowałem, teraz przyzwyczaiłem się i już olewam.
    Ale myślałem, że mi za płytki fundament pod podpory wylali i to on
    pracuje. A Ty piszesz, że to brama się odkształca?
    CezaryT