  • 1. Data: 2009-11-04 06:33:07
    Temat: Jak przymocowac styropian do plyty osb?
    Od: majer <a...@n...ma>

    Witam
    Pytanie jak w temacie. Czy mozna zastosowac zwykly klej, ktorym kleimy
    styropian do muru? Jesli tak to potem w jakis sposob dodatkowo go
    przytwierdzic? Te plastikowe kolki, ktore stosujemy do muru raczej sie
    nie nadaja bo plyta jest cienka i nie bardzo by sie trzymaly.

  • 2. Data: 2009-11-04 07:16:38
    Temat: Re: Jak przymocowac styropian do plyty osb?
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 4 Lis, 07:33, majer <a...@n...ma> wrote:
    > Witam
    > Pytanie jak w temacie. Czy mozna zastosowac zwykly klej, ktorym kleimy
    > styropian do muru?

    Ja do OSB kleiłem pianką do klejenia styropianu. Do wszystkich
    drewnianych elementów też.

    > Jesli tak to potem w jakis sposob dodatkowo go
    > przytwierdzic? Te plastikowe kolki, ktore stosujemy do muru raczej sie
    > nie nadaja bo plyta jest cienka i nie bardzo by sie trzymaly.

    Jak dobrze trzyma to nie ma potrzeby. Można oczywiście długimi
    wkrętami przykręcać ... a ile cm tego styropianu?

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 3. Data: 2009-11-04 07:25:46
    Od: majer <a...@n...ma>

    > Jak dobrze trzyma to nie ma potrzeby. Można oczywiście długimi
    > wkrętami przykręcać ... a ile cm tego styropianu?

    12 cm