  • 1. Data: 2009-03-02 21:21:23
    Temat: Jak sie mocuje umywalke podblatowa ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jak się mocuje umywalke podblatową?
    Ponoć w komplecie z umywalką nie ma żadnych uchwytów montażowych (wg Koła).
    Co prawda myślę o Roca, ale pewnie jeden pies.
    Jeszcze nie wiem, czy sam blat bedzie drewniany, czy kamienny, ale chciałbym
    wiedzieć, czego się spodziewac pod spodem.
    JaC

  • 2. Data: 2009-03-02 22:27:48
    Temat: Re: Jak sie mocuje umywalke podblatowa ?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 22:21:23 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Jak się mocuje umywalke podblatową?
    > Ponoć w komplecie z umywalką nie ma żadnych uchwytów montażowych (wg Koła).

    W większości są, musiałeś wybrać akurat ten jeden model gdzie nie ma :)
    Numer kat. mocowań to 99037, wg Koła kosztują 102 zł netto.

    > Co prawda myślę o Roca, ale pewnie jeden pies.

    Roca daje mocowania do wszystkich swoich umywalek.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-03-03 09:11:29
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Dzieki, info było od handlowca w salonie firmowym Koła ;-))
    W takim razie jak się mocuje te uchwyty?
    Do blatu - jak do kamiennego, a jak do drewnianego?
    Czy może do ściany?
    JaC

    -----

  • 4. Data: 2009-03-03 09:14:18
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 3 Mar 2009 10:11:29 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > Dzieki, info było od handlowca w salonie firmowym Koła ;-))
    > W takim razie jak się mocuje te uchwyty?
    > Do blatu - jak do kamiennego, a jak do drewnianego?
    > Czy może do ściany?

    Szczerze mówiąc nie wiem, nie mocowałem nigdy takiej umywalki.

    --
    best regards,
    scream