  • 1. Data: 2009-03-02 19:42:19
    Temat: Koszt rozbiórki domu jednorodzinnego
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Witam!

    Czy ktoś się orientuje ile biorą firmy za rozbiórkę budynku typu dom
    jednorodzinny jednopiętrowy w dużych miastach? Czy jest to liczone według
    powierzchni czy kubatury? Bez konieczności utylizacji niebezpiecznych
    materiałów.

  • 2. Data: 2009-03-02 19:55:46
    Temat: Re: Koszt rozbiórki domu jednorodzinnego
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 2 Mar 2009 20:42:19 +0100, Boombastic napisał(a):

> [...]
    > jednorodzinny jednopiętrowy w dużych miastach? Czy jest to liczone według
    > powierzchni czy kubatury? Bez konieczności utylizacji niebezpiecznych

    Pewnie sporo. Najtaniej będzie jak wynajmiesz dużą wywrotkę/dwie do wywozu
    gruzu i koparkowego na cały dzień.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-03-02 20:17:49
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    scream ma racje ale prawdopodobnie do tego tez trzeba bedzie wynajać
    kierownika a to już może ograniczyć wykonanie rozbiórki samemu

    Adi

  • 4. Data: 2009-03-02 20:33:50
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > Pewnie sporo. Najtaniej będzie jak wynajmiesz dużą wywrotkę/dwie do wywozu
    > gruzu i koparkowego na cały dzień.

    Ale mi nie chodzi ile to by wyszło jak najtaniej, tylko ile może kosztować
    rozbiórka wykonana przez firmę co się tym zajmnie od a do z. Chodzi o rząd
    wielkości czy to będzie 50 tys. zł czy 100 tys. zł za domek o powierzchni
    zabudowy 100 m2.

  • 5. Data: 2009-03-02 20:44:17
    Od: "Adi7" <a...@g...com>

    strzelam 10.000 myśle że więcej nie

  • 6. Data: 2009-03-02 21:32:33
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Boombastic pisze:
> [...]
    > jednorodzinny jednopiętrowy w dużych miastach? Czy jest to liczone
    > według powierzchni czy kubatury? Bez konieczności utylizacji

    A masz na mysli tylko rozbiorke, bez wywożenia i utylizacji gruzu
    (niekoniecznie niebezpiecznego, ale sporo go jest).
    Będzie jakieś sortowanie materiału, czy tylko rozpirzyć i już ?
    Rozbiórka razem z fundamentami ?

    IMHO najprosciej to większa koparka razy circa 10-15 godzin, jak z
    wozeniem gruzu to inna bajka.

    BR
    Igus'

  • 7. Data: 2009-03-03 08:48:16
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    Boombastic pisze:
> [...]
    > jednorodzinny jednopiętrowy w dużych miastach? Czy jest to liczone
    > według powierzchni czy kubatury? Bez konieczności utylizacji
    Szklana kula ;)
    Tak jak juz zostalo napisane, to wszystko zalezy od zakresu prac i
    mozliwosci technicznycch. Zwlaszcza w miescie, jesli dzialki sa nieduze
    i sasiedzi bardzo blisko budynek moze wymagac rozbierania po kawalku.

    szwagier

  • 8. Data: 2009-03-03 09:39:35
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

> [...]
    > jednorodzinny jednopiętrowy w dużych miastach? Czy jest to liczone według
    > powierzchni czy kubatury? Bez konieczności utylizacji niebezpiecznych

    Witam

    Wycena z przed ok 3 trzech lat. Budynek gospodarczy,
    nie pamietam dokladnie ale cos okolo 120-150m2.
    Gosc wycenial po objetosci gruzu, poniewaz głowny koszt to byl
    transport - ilosc wywrotek.
    Wycena byla na poziomie 10k.
    Byl to wlasciciel przetworni gruzu, niestety moj budynek byl zbyt
    daleko od tej przetworni (30km) i musial wywozic gruz w inne miejsce.
    Gdyby budynek do rozbiorki znajdowal sie blizej jego firmy, to
    twierdzil ze rozbiorke przeprowadzil by za darmo a konkretnie za
    gruz - budynek byl z pelnej cegly palonej + dachowka betonowa.

    Pozdrawiam
    Darek

  • 9. Data: 2009-03-03 09:41:55
    Od: "Darek" <d...@o...pl>

    jeszcze dodam, ze budynek zostal wyburzony a nie rozbierany.
    Za rozbirke pewnie trzeba liczyc znacznie wiecej.

    Pzdr
    Darek

  • 10. Data: 2009-03-03 10:23:04
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > Rozbiórka razem z fundamentami ?
    >
    > IMHO najprosciej to większa koparka razy circa 10-15 godzin, jak z

    Chodzi o fakt przygotowania działki pod inwestycję. Na razie stoi sobie na niej
    chatka na kurzej łapce + jakieś budynki gospodarcze, a działka jest dosyć duża
    jak na okolicę. Staram się w przyblizeniu oszacować ewentualny koszt rozbiórki
    i uprzątnięcia gruzu by przygotować działkę pod ewentualną inwestycję, bo
    mieszkać to się tam nie da.