  • 1. Data: 2009-03-02 17:49:55
    Temat: ile kosztuje utrzymanie skrzynki elektrycznej bez poboru?
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    Witam,

    czy zakład energetyczny liczy jakąś opłatę
    za miesiace w ktorych nie bedzie poboru prądu,
    od samego posiadania skrzynki?

  • 2. Data: 2009-03-02 17:58:41
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > czy zakład energetyczny liczy jakąś opłatę
    > za miesiace w ktorych nie bedzie poboru prądu,
    > od samego posiadania skrzynki?

    liczy i to nie małą, zwłaszcz jak masz taryfę budowlaną
    ja płaciłem rachunki po 200zł na 2 miesiące, a zużycie było
    tyle co alarm wziął wiec malutkie. Po zmienie na tarfę zwyklą
    czyli po odbiorze domu, płace około trzydzieści pare zł na 2 miechy
    Pzdr
    J23

  • 3. Data: 2009-03-02 18:18:52
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > Po zmienie na tarfę zwyklą
    > czyli po odbiorze domu, płace około trzydzieści pare zł na 2 miechy

    Kiedy moge zmienic na zwykla taryfe ? Co musze miec zrobione ?

    Kane

  • 4. Data: 2009-03-02 18:40:41
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Kiedy moge zmienic na zwykla taryfe ? Co musze miec zrobione ?

    U nas wystarczyło zameldować się i zmieniają od ręki. A zameldowac sie
    możesz w kazdej chwili.

    Kris

  • 5. Data: 2009-03-02 18:53:27
    Od: "Kane" <s...@s...pl>

    > U nas wystarczyło zameldować się i zmieniają od ręki. A zameldowac sie
    > możesz w kazdej chwili.

    W kazdej chwili po odebraniu budynku rozumiem ? Czy po nadaniu numeru ?

    Pozdrawiam

    Kane

  • 6. Data: 2009-03-02 18:55:52
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Kane" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > U nas wystarczyło zameldować się i zmieniają od ręki. A zameldowac sie
> [...]
    No aż tak prosto to nie jest.
    Żeby się zameldować musi być albo zakończenie budowy
    albo zezwolenie na zamieszkanie. Przy zakończeniu budowy
    z reguły nikt z nadzoru nie zaględa zaś przy odbiorze częściowym
    czyli zezw. na zamieszkanie mają obowiązek się pojawić.
    Ja nie dostarczałem meldunku tylko zaświadczenie o zakończeniu budowy
    zaraz po jego złożeniu ( a zameldować się można dopiero 3 tyg. później)

    Pozdr
    J23

  • 7. Data: 2009-03-02 19:02:58
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    > W kazdej chwili po odebraniu budynku rozumiem ? Czy po nadaniu numeru ?

    Zameldować się możesz w każdej chwili po nadaniu numeru. Numer muszą nadać
    nawet pustej działce i tam też się możesz zameldować. Ja się meldowałem jak
    miałem same mury a znajomy meldował sie jak kopał fundamenty(dom na sprzedaż
    więc potrzeban była ulga meldunkowa)
    Wszystko to jest w zgodzie z prawem

    Kris

  • 8. Data: 2009-03-02 19:03:55
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Żeby się zameldować musi być albo zakończenie budowy
    > albo zezwolenie na zamieszkanie.

    Nie musi

  • 9. Data: 2009-03-02 21:30:35
    Od: "Tim" <q...@q...pl>

    > Użytkownik "J23" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie musi

    u mnie musialo

    Pozdrawiam
    Tim

  • 10. Data: 2009-03-03 08:01:15
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tim" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Kris" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > u mnie musialo

    Nagorliwość urzedników ale to sie zdarza. trzeba ich po prostu wyprowadzic z
    błędu. niech stosuja przepisy i tyle

    Krzysiek