  • 21. Data: 2010-09-03 03:47:07
    Temat: Re: Jak tam, palicie juz?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Ja palę w kominku, co ma tę dodatkową zaletę, że jak przygrzeję do 26 st. to
    zapraszam małżonkę na kanapę i całkiem miło spędzamy wieczory ;-)
    Jacek

  • 22. Data: 2010-09-03 04:49:53
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    wiadomości news:4c7f57d1$1@news.home.net.pl...

    > Jak zwykle wychodzisz na małego, głupiego chujka.

    Wiesz, kupili gadżety, reku, solary i teraz starają się pod byle pretekstem
    wykorzystać okazję do ich używania. Chcą się nacieszyć. Czas na troskę o
    spłatę kredytu przyjdzie później...

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 23. Data: 2010-09-03 04:52:29
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Stolat" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <s...@c...chrl> napisał w wiadomo?ci

    > JA już kopcę od pi?tku.
    > Okolice Wrocławia.

    Lubuskie. Temperatura w tej chwili na zewnątrz 8. W domu odpowiednio 20, 23,
    w piwnicy 16. Bez włączonego ogrzewania, bez rekuperatora, bez solarów, bez
    kredytów, bez problemów.

  • 24. Data: 2010-09-03 05:15:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jan Werbiński wrote:

    > Wiesz, kupili gadżety, reku, solary i teraz starają się pod byle
    > pretekstem wykorzystać okazję do ich używania. Chcą się nacieszyć.
    > Czas na troskę o spłatę kredytu przyjdzie później...

    czemu odczytuje u was nutę zazdrości że ludzie chcą żyć normalnie, tzn mieć
    w domu komfort?

    rozumiem że rezygnujecie także z innych "luksusów" które nam nade
    współczesność?

    dla mnie jest naturalnym to że jak sei robi zimno to sie grzeje, a jak sie
    robi nieznośnie gorąco to sie chłodzi. Że system ciepłej wody w domu
    zapewnia wszystkim domownikom solidną kąpiel w ciepłej wodzie, a nie tylko
    możliwość szybkiego spłukania twarzy i ciała. Wiadomo, że kiedyś dawno temu
    ludzie w domach chodzili w ciepłych ubraniach bo temperatura w zimie rzadko
    przekraczała 15 stopni a rano w łazience na powierzchni miski z wodą byłą
    warstwa lodu. Powodzenia w powrocie do przeszłości.

  • 25. Data: 2010-09-03 05:42:17
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik Maniek4 napisał:

    > Przy pelnym zachmurzeniu i ciagle padajacym deszczu temp. w zasobniku 30C a
    > kolektor jak widze w zime polowe tego co powinno byc. Jednak na solarach
    > grzac dom to dla mnie abstrakcja. :-))

    A może istnieje jakaś granica - pomijam absurd :-) - kiedy to przy
    zastosowaniu x m2 solarów na y m2 powierzchni grzanej, dałoby się
    zrealizować takie grzanie solarami w naszej strefie klimatycznej.???

    pozdr
    robercik-us

  • 26. Data: 2010-09-03 06:44:31
    Od: "marko1a" <m...@l...de>

    Użytkownik "Jan Werbiński" <j...@t...bez.mai.la> napisał w wiadomości

    > Lubuskie. Temperatura w tej chwili na zewnštrz 8. W domu odpowiednio 20,
    > 23, w piwnicy 16. Bez włšczonego ogrzewania, bez rekuperatora, bez
    > solarów, bez kredytów, bez problemów.

    Ale co kredyty mają do ogrzewania? Palić banknoty?

    Marek

  • 27. Data: 2010-09-03 07:02:34
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik marko1a napisał:

    > Ale co kredyty mają do ogrzewania? Palić banknoty?

    Może kompleksy... ??? :-D

  • 28. Data: 2010-09-03 07:27:05
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    > Może kompleksy... ??? :-D

    Noo właśnie, mam kompleksy, nie stać mnie i dorabiam ideologię.
    ;-)

  • 29. Data: 2010-09-03 07:54:10
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    W dniu 2010-09-02 00:39, Maniek4 pisze:
> [...]
    > tak sobie a to dopiero poczatek wrzesnia. Jutro chyba podgrzeje troche. Jak

    Ja już karmię kocioł wpierw rozgrzewam instalacje do 65*C apotem tylko
    do czasu zanim pójdę spać aplikuje go czym się da i co nie szkodliwy
    (papiery z całego roku, stare gazety,odpadki ze stołu i podobne. Na
    razie wystarcza, gaz pójdzie w ruch ja dobowa temperatura nie przekroczy
    10*C.

    Ciekawy aromat musiał się wczoraj roznosić z resztek ze stołu :) dziś na
    obiad do kotła pójdzie hałda nadgniłej słomy. Kocioł jada wszystko bo to
    starego typu ;)

    Tak wyglądało wczoraj - wykresy dość oczywiste :)
    http://img685.imageshack.us/img685/1756/dzienny.png

    Tak na marginesie ma ktoś pomysł na elektroniczny miarownik ciągu? Dane
    termiczne mam - nie mam tylko mechanizmu.

  • 30. Data: 2010-09-03 08:13:44
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Tak na marginesie ma ktoś pomysł na elektroniczny miarownik ciągu? Dane
    > termiczne mam - nie mam tylko mechanizmu.

    Siadasz czasem w fotelu i sącząc piwo/kawę wpatrujesz się jak instalacja
    pracuje?