  • 1. Data: 2010-09-01 19:55:52
    Temat: Technobud - polecam
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Dziś korzystałem z usług tej firmy - powiem krótko - sposób realizacji
    zlecenia i usługa w jaki ekipa montażowa to zrobiła jest godna pochwały!
    Brawo!

    Nie jestem pracownikiem firmy, ani przedstawicielem, jestem bardzo
    zadowolony ze sposobu w jaki usługa została zrealizowana mimo
    niesprzyjających warunków atmosferycznych.

    Pełen szacun, czysto, rzetelnie, fachowo, pełen profesjonalizm, żadna
    partanina, posprzątane, praca odebrana - życzę innym czytelnikom, żeby
    trafiali tylko i wyłącznie na takie ekipy i firmy świadczące usługi w ten
    sposób, a inni fachowcy powinni brać przykład ze sposobu w jaki powinno się
    świadczyć usługi.

    Piszę, bo wydaje mi się, że warto chwalić za dobrą robotę i polecać naprawdę
    sprawną ekipę, żeby unikać użerania się z partaczami.

    Podsumowując szczerze polecam. R.

  • 2. Data: 2010-09-01 20:44:14
    Temat: Re: Technobud - polecam
    Od: M <M...@o...pl>

    R pisze:
    > Dziś korzystałem z usług tej firmy - powiem krótko - sposób realizacji
    [...]
    > Podsumowując szczerze polecam. R.

    A ja ...... nie skorzystałem. Panienka "zgubiła" 7 okien, nie mogła
    zrobić wyceny na czas, kilka razy musiałem poprawiać wycenę (tzn. mimo
    zgłoszonych błędów wciąż było nie tak). W końcu zrezygnowałem, nawet
    zastanawiałem się, czy nie zgłosić tego gdzieś w ichniejszej centrali
    ale doszedłem do wniosku, że to ich problem, a nie mój i nie mam zamiaru
    z nimi współpracować. :-) W końcu okna miały kosztować niecałe 40 tys.
    zł więc pewnie mają większe zlecenia i nie zależy ich na tak detalicznym
    kliencie. ;-)

    M.

  • 3. Data: 2010-09-02 07:27:57
    Od: Kudlaty <p...@g...com>

    On 1 Wrz, 21:55, "R" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Piszę, bo wydaje mi się, że warto chwalić za dobrą robotę i polecać naprawdę
    > sprawną ekipę, żeby unikać użerania się z partaczami.

    wszystko zalezy od tego kto odbiera prace. Jak bylem na odbiorze prac
    to musialem przymykac oczy aby wykonanwca nie poszedl z paragonem.

  • 4. Data: 2010-09-02 19:29:45
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Ja raczej jestem wymagającym klientem i nie miałem zastrzeżeń, zapewne
    zależy też od oddziału i typu produktu okno/drzwi/inne.

    Korzystałem z usług oddziału znajdującego się w wawie zachodniej i chodziło
    o drzwi i jestem bardzo zadowolony, dlatego też akurat ten oddział i ekipę
    polecam.

    Pozdrawiam. R.