  • 1. Data: 2012-01-12 09:29:50
    Temat: Jak usunąć pył po szpachlowaniu z drewna
    Od: Andrzej <c...@w...pl>

    Witam,
    mam pytanie, czym najlepiej/jak usunąć pył po szpachlowaniu z drewna.
    Wiem, trochę zawaliłem, że tego drewna jakoś nie zabezpieczyłem.
    Chciałem zrobić małe poprawki szpachlowania na ścianach po położeniu
    schodów, które nie są jeszcze pomalowane, surowe drewno już
    szlifowane. Pewnie najlepiej to odkurzyć na sucho mocnym odkurzaczem.
    Są jakieś inne pomysły?
    Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-01-12 10:27:10
    Temat: Re: Jak usunąć pył po szpachlowaniu z drewna
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Andrzej" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
> [...]
    >Są jakieś inne pomysły?
    >Z góry dziękuje za odpowiedzi, pozdrawiam.

    Jak masz jakieś zabrudzenia to spróbuj zwykłym proszkiem do prania a pył
    odkurzaczem ze szczotką.

    Marek