  • 1. Data: 2009-08-07 19:23:35
    Temat: Jak wyburzyc ten dom?
    Od: i...@h...com

    Na mojej dzialce (10 a) jest stary dom murowany i ostatnio PINB
    nakazal jego zabezpieczenie lub wyburzenie. Mam wiec dwa pytania:
    1. Jesli zburze ten dom i zostawie na dzialce gruz (w celu
    wykorzystania do budowy za kilka lat), to czy PINB lub straz miejska
    moga dalej gnebic z uwagi np. o nieporzadek (pomimo ze dzialka jest
    ogrodzona)?
    2. Dzialka jest osadzona nieco nizej od przyleglego terenu (na okolo
    jest osiedle). Za kilka lat chcialbym wybudowac tam maly budynek z
    biurami i zakladami uslugowymi. Jak najlepiej wyburzyc ten dom, zeby
    nie utrudniac budowy w przyszlosci? Czy mozna po prostu rozlozyc ten
    gruz na calej dzialce? Czy stare fundamenty beda przeszkadzac?

  • 2. Data: 2009-08-07 19:29:12
    Temat: Re: Jak wyburzyc ten dom?
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik <i...@h...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > nie utrudniac budowy w przyszlosci? Czy mozna po prostu rozlozyc ten
    > gruz na calej dzialce? Czy stare fundamenty beda przeszkadzac?

    Sprzedać po prostu gruz za transport na miejsce składowania. Poszukaj w
    okolicy czy ktoś nie poszukuje gruzu. Po co zostawiac sobie syf na działce.

  • 3. Data: 2009-08-07 20:58:56
    Od: i...@h...com

    On Aug 7, 12:29 pm, "Boombastic" <b...@p...onet.pl>
    wrote:
> [...]
    > okolicy czy ktoś nie poszukuje gruzu. Po co zostawiac sobie syf na działce.

    Rzeczywiscie, gruzu mozna sie pozbyc ale czy nie przydalby sie on do
    budowy nowego budynku lub podwyzszenia czesci dzialki pod budowe za
    2-3 lata? Na okolo sa ulice, chodniki i bloki. Prawie wszystko jest
    wyzej od mojej dzialki.

  • 4. Data: 2009-08-07 21:13:17
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik <i...@h...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

> [...]
    >budowy nowego budynku lub podwyzszenia czesci dzialki pod budowe za
    >2-3 lata? Na okolo sa ulice, chodniki i bloki. Prawie wszystko jest

    Gruzem to ja bym dzialki nie podnosil. Zrobienie pozniej cos w takim gruncie
    to krzyz panski, o ile moze to stanowic problem w Twoim przypadku.

    Pozdro.. TK

  • 5. Data: 2009-08-08 07:20:22
    Od: KK <kakr77_skasuj_to_@_o2.pl>

> [...]
    > budowy nowego budynku lub podwyzszenia czesci dzialki pod budowe za
    > 2-3 lata? Na okolo sa ulice, chodniki i bloki. Prawie wszystko jest

    Z gruzu to możesz sobie co najwyżej tymczasową drogę zrobić.
    KK