  • 1. Data: 2010-04-21 20:48:58
    Temat: Jak zabezpieczyć garaż w bloku ?
    Od: " Rooobert K..." <r...@g...pl>

    Witam,

    Drzwi garażowe uchylne typowe, jakie montują teraz w bloku - mam wrażenie,
    że mocniejsze szarpnięcie i otwieram te drzwi.
    I tak sobie pomyślalem, że z tanich zabezpieczeń sygnalizujących będzie
    podłącznie czujnka do drzwi garażowych i do radiopowiadomienia - mam ok. 150
    m do garażu.
    Macie jakieś inne pomysły ?

    Pozdr.

    R.

  • 2. Data: 2010-04-22 03:52:20
    Temat: Re: Jak zabezpieczyć garaż w bloku ?
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    " Rooobert K..." <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > I tak sobie pomyślalem, że z tanich zabezpieczeń sygnalizujących będzie
    > podłącznie czujnka do drzwi garażowych i do radiopowiadomienia - mam ok.

    I wiążka granatów podczepiona do drzwi.

  • 3. Data: 2010-04-22 11:09:51
    Od: "Koteczek" <n...@s...org>

    > I wiążka granatów podczepiona do drzwi.

    mikrostyk -> stycznik -> rainbow. Wciagnie oprycha i utopi. I pozamiatane a
    raczej odkurzone :O)