  • 1. Data: 2009-03-16 10:43:39
    Temat: Jaka kolejność prac
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    W najbliższym czasie zamierzam dokończyć elewacje tzn. tynk mineralny i
    malowanie a także położenie podbitki. Stąd moje pytanie jaka powinna być
    kolejność prac, czy najpierw kładzie się tynki i farbę a następnie podbitkę,
    czy też odwrotnie. Mrozów już pewnie nie będzie, ale w nocy mogą przymrozki
    się trafić, więc gdyby podbitkę kładło się wcześniej niż tynk, to pracę
    można by już zacząć.

    Marek

  • 2. Data: 2009-03-16 10:56:15
    Temat: Re: Jaka kolejność prac
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 11:43:39 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > się trafić, więc gdyby podbitkę kładło się wcześniej niż tynk, to pracę

    Podbitka na samym końcu.

    --
    best regards,
    scream

  • 3. Data: 2009-03-16 12:29:26
    Od: "Marek" <e...@i...pl>

    > Podbitka na samym końcu.

    Dlaczego podbitka na samym końcu ?

  • 4. Data: 2009-03-16 12:45:06
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <e...@i...pl> napisał w wiadomości

    > podbitkę,
    > przymrozki

    > Dlaczego podbitka na samym końcu ?
    Żeby jej np. nie uchlapac przy robieniu elewacji

    Krzysiek

  • 5. Data: 2009-03-16 13:18:09
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "kris" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Żeby jej np. nie uchlapac przy robieniu elewacji

    Ale wchodząc po drabinie do podbitki możesz uszkodzić tynk i bedzie jeszcze
    więkasza wioska :-)
    Ja chyba najpierw zrobie podbitkę, uszczelnię przy stryropianie i dopiero
    zabezpieczę podbitke i tynk. Jak zniszczą podbitke to paragon :-)
    Gorzej bedzie jak wgniotą drabiną elewację.

  • 6. Data: 2009-03-16 13:48:58
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    > Podbitka na samym końcu.

    O cholera, a ja robiłem podbitkę podczas deskowania dachu, przed położeniem
    dachówki nawet ;) Ale podbitka działa, i nawet wygląda ładnie ;)

    Adam

  • 7. Data: 2009-03-16 13:55:19
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > O cholera, a ja robiłem podbitkę podczas deskowania dachu, przed
    > położeniem dachówki nawet ;) Ale podbitka działa, i nawet wygląda ładnie
    > ;)
    >
    > Adam

    A izolację muru skończyłeś na podbitce przepraszam ?

  • 8. Data: 2009-03-16 14:06:13
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał

    > A izolację muru skończyłeś na podbitce przepraszam ?

    Chodziło pewnie o nadbitkę?

  • 9. Data: 2009-03-16 14:08:36
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "wolim" <n...@t...pisz> wrote in message

    > Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał

    > Chodziło pewnie o nadbitkę?

    Często tak fuszerują majstry, że robią podbitke, a później styropianem
    dochodzą do podbitki.. a reszta przemarza :-)

  • 10. Data: 2009-03-16 14:17:46
    Temat: Re: Jaka kolejno?ć prac
    Od: "Adam" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kiki" <s...@s...ss> napisał w wiadomości

    > "Adam" <a...@p...onet.pl> wrote in message

    > A izolację muru skończyłe? na podbitce przepraszam ?

    Cieplną? Skąd. Cieplna izolacja wchodzi płynnie w izolacię połaci (skosów),
    jedyne 'mostki' to krokwie, i to tylko w zakresie ich grubości, bo do
    suchego tynku na poddaszu jest jeszcze przed krokwiam z 10cm wełny. A
    podbitka u mnie to część deskowania dachu, krokwie widać normalnie całe - są
    ładnie opracowane na gładko i pomalowane Altaxinem, jak podbitka i
    deskowanie na poddaszu.

    adam