  • 1. Data: 2009-03-16 09:25:25
    Temat: remont mieszkania - proszę o wskazówki
    Od: Łukasz Rostalski <"lukasz[cut]"@rostalski[wytnij].pl>

    Witam,
    za kilka tygodni będę robił a właściwie nie ja tylko ekipa remont całego
    mieszkania, nieduże 49m2. Będzie robione wszystko od a do z, ściany,
    podłogi, elektryka, glazura, hydraulika. Czy możecie polecić jakieś
    strony gdzie np.: będę mógł poczytać jak prawidłowo powinien wyglądać
    montaż legarów z płytami osb pod panele, ewentualnie mozaikę (w 2
    pokojach są legary, które trzeba doprowadzić do użytku i położyć płyty
    OSB). Zależy mi na jakiejś literaturze technicznej. Naczytałem się sporo
    na tej grupie o różnych ekipach i nie chciałbym sytuacji w której coś
    robione jest źle a ja nie mam o tym pojęcia i nie mogę interweniować.