  • 1. Data: 2010-05-11 06:10:41
    Temat: Jaką kosiarkę wybrać do 1200 zł?
    Od: "danyyyyynx" <...@o...pl>

    Potrzebujuę dobrej niezawodnej mocnej kosiarki. Będę nią kosił głównie trawę
    na około stawu (niewielkie nierówności) o powierzchni ok. 5 arów. Na około
    mam posadzone również świerki, choinki. Zależy mi aby można było dobrze
    objechać drzewka. Czy napęd kół można w każdej chwili wyłaczyć/włączyć? Jak
    to siędzieje?
    Tu jest kosiarka która przyciągnęła moją uwagę. Jak jest z serwisem tego
    sprzętu?
    http://aukcja.onet.pl/item1025350741_b_s_6km_kosiark
    a_5_funkcji_promocja_naped.html

  • 2. Data: 2010-05-11 06:17:49
    Temat: Re: Jaką kosiarkę wybrać do 1200 zł?
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    danyyyyynx wrote:

> [...]
    > wyłaczyć/włączyć? Jak to siędzieje?
    > Tu jest kosiarka która przyciągnęła moją uwagę. Jak jest z serwisem tego

    Lepsza będzie kosa spalinowa.

  • 3. Data: 2010-05-11 07:03:44
    Od: "danyyyyynx" <...@o...pl>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Lepsza będzie kosa spalinowa.

    kosę spalinową mam. Kosiarkę również. Ale kosy nie używam bo drzewka nie
    musą być dokładnie obkoszone a kosiarka już służy mi 10 lat i czas wymienić
    na nową. Kosą bym się zamęczył na smierć. Tam naprawdę jest sporo koszenia.
    Odzwierciedlając na czas to ok. 3h ciągłego koszenia raz na 10 dni. A może
    droższy sprzęt np. Hondy?

  • 4. Data: 2010-05-11 07:41:20
    Od: Panslavista <p...@i...pl>

    danyyyyynx wrote:

> [...]
    > koszenia.
    > Odzwierciedlając na czas to ok. 3h ciągłego koszenia raz na 10 dni. A

    Tylko 5 a - to maleńki skrawek, kosiarka to dużo kręcenia przy krzakach i
    pniach i mała szerokość pokosu. Na równym terenie kosa ma przewagę w
    szerokosci pokosu, przy krzakach łatwiej wykręcać, a i w wodzie da radę.

  • 5. Data: 2010-05-11 16:57:15
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał

    > a i w wodzie da radę.

    Nie da rady. Wypłuczesz smar z głowicy i ją zatrzesz.

    Pozdrawiam,
    MW

  • 6. Data: 2010-05-12 06:18:26
    Od: "oonaa" <o...@o...pl>