  • 1. Data: 2014-04-19 19:55:44
    Temat: Jaka posadzka epoksydowa na balkon
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Witam

    Możecie polecić jakąś rozsądną posadzkę epoksydową na balkon?
    Około 8m2 do zabezpieczenia.
    W okolicznych sklepach i firmach budowlanych nie mają,
    ledwo wiedzą o co pytam. Na zamówienie oczywiście sprowadzą, ale pewnie
    będzie to co im w ręce wpadnie.

    Pozdrawiam
    Baczek

  • 2. Data: 2014-04-21 07:34:19
    Temat: Re: Jaka posadzka epoksydowa na balkon
    Od: "A_K" <a...@p...onet.pl>

    Baczek <m...@p...onet.pl> :
> [...]
    > W okolicznych sklepach i firmach budowlanych nie mają,
    > ledwo wiedzą o co pytam. Na zamówienie oczywiście sprowadzą, ale pewnie

    *Sikaflor* - wodoszczelna powłoka elastyczna epoksydowa na balkony, tarasy,
    schody......
    Polecam - Super sprawa!

  • 3. Data: 2014-05-22 13:56:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-04-21 07:34, A_K pisze:
    > Baczek <m...@p...onet.pl> :

    > *Sikaflor* - wodoszczelna powłoka elastyczna epoksydowa na balkony,
    > tarasy, schody......
    > Polecam - Super sprawa!

    Powiedz mi, jak równa musi być posadzka pod tym materiałem?

    Mam na balkonie dość stary beton wylany. Tu i tam jakieś ukruszenia,
    nierówności. Można bezpośrednio na coś takiego kłaść te powłoki?

    --
    MN

  • 4. Data: 2014-05-23 00:51:20
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Powiedz mi, jak równa musi być posadzka pod tym materiałem?
    >
    > Mam na balkonie dość stary beton wylany. Tu i tam jakieś ukruszenia,
    > nierówności. Można bezpośrednio na coś takiego kłaść te powłoki?

    Dopiero się przymierzam, ale wydaje mi się, że musi być bardzo równa,
    skoro nakłada się to wałkiem.

  • 5. Data: 2014-05-23 07:51:35
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-04-19 19:55, Baczek pisze:
    > Witam
    >
    > Możecie polecić jakąś rozsądną posadzkę epoksydową na balkon?
    Najważniejsze jest przygotowanie powierzchni a nie sama farba, czy też
    posadzka, jak tam ją nazywają.
    Jak masz stary beton to musisz go przynajmniej wymyć bardzo porządnie
    karcherem, aby wszystkie luźne części odpadły. Jeszcze lepiej by go było
    przeszlifować. Jak tego nie zrobisz, to masz pewne łuszczenie po 2-3 latach.
    Jacek
    PS
    pierwszy z brzegu poradnik:
    file:///C:/Users/Supervisor/Desktop/poradnik_Posadzk
    i%20przemyslowe%20z%20zywic%20syntetycznych.pdf

  • 6. Data: 2014-05-23 08:01:46
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-05-23 07:51, Jacek pisze:

> [...]
    > pierwszy z brzegu poradnik:
    > file:///C:/Users/Supervisor/Desktop/poradnik_Posadzk
    i%20przemyslowe%20z%20zywic%20syntetycznych.pdf

    Źle podinkowałeś. To gdzieś u Ciebie na dysku.
    Może być np
    http://www.quick-mix.pl/download/files/Poradnik/pora
    dnik_Posadzki%20przemyslowe%20z%20zywic%20syntetyczn
    ych.pdf

    Lub google :)

  • 7. Data: 2014-05-23 08:13:05
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2014-05-23 08:01, Baczek pisze:

    > http://www.quick-mix.pl/download/files/Poradnik/pora
    dnik_Posadzki%20przemyslowe%20z%20zywic%20syntetyczn
    ych.pdf

    Kurczę, ten beton ma być tak równy, że sama jego cena rośnie pod sufit.
    Szkoda. Czyli na moim balkonie nie będzie tego cuda.

    --
    MN