  • 1. Data: 2013-04-01 22:19:39
    Temat: Jaka wartwa mapelastic na balkon ?
    Od: "d...@d...pl" <r...@g...com>

    Witam

    powoli musze ruszać z robotą na balkonie/wykuszu - papa + folia +ocieplenie +
    wylewkę zrobilem w poprzenim roku, teraz lezy to przykryte papa zeby za duzo sniegu i
    wody nie podeszło

    teraz czas na mapelastic obrobke blacharska i rodzi sie pytanie ile tego mapelasticu
    kupić - balkonu mam kolo 3 m2
    jak grupa wartwe tego cuda polozyć ?

    Planuje na to wszystko dac plytki z kapinosem

    Dzieki

    http://decore-meble.pl

  • 2. Data: 2013-04-02 09:01:26
    Temat: Re: Jaka wartwa mapelastic na balkon ?
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

[...]

    są różnie pakowane, ale szczerze powiem, ze musisz liczyć, ze jest 2x
    mniejsza niż podają na opakowaniu, maja róznie pakowane, ja raz kupowałem
    chyba 32kg innym razem po jak dobrze pamiętam 16kg.

    na taras 15m2 poszło mi, 3x32kb, ale w słońcu robiłem to był błąd, inny
    balkonm robiłem w pochmurną pogodę i poszło mi 2x więcej niż podają na
    opakowaniu,

    najpierw smarowałem posadzkę, później wtapiałem siatkę, efekt świetny,
    znacznie lepszy niż papa :)

    pozdrawiam