  • 1. Data: 2010-08-23 21:40:24
    Temat: Jaki odkurzacz do 1000 zł?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Mam obecnie Zelmera Wodnik duo plus i jestem średnio zadowolony.
    Przymierzam się do zakupu nowego.
    Co byście poradzili Grupowicze do 1000 zł?
    Ma być silny, ale cichy, z płynną regulacją, ma mieć solidne akcesoria.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-08-24 00:10:28
    Temat: Re: Jaki odkurzacz do 1000 zł?
    Od: adams99 <n...@n...spam.no.problem>

    W dniu 2010-08-23 23:40, Jacek pisze:
> [...]
    > Co byście poradzili Grupowicze do 1000 zł?
    > Ma być silny, ale cichy, z płynną regulacją, ma mieć solidne akcesoria.

    Od około roku używam Electrolux Ultra One -
    http://www.euro.com.pl/odkurzacze/opis-electrolux-ul
    tra-one-z8840.bhtml#content_3c

    Dla mnie zaletą jest długi kabel - sprzątam całe mieszkanie praktycznie
    nie przepinając go z gniazdka. Jest też dość ciężki i nie wywraca się na
    bok jak nim szarpnę (a nie obchodzę się z nim delikatnie).

    Posiada płynną regulację, oraz funkcję auto która sama dobiera moc
    ssania do podłoża.