  • 1. Data: 2009-04-05 14:22:43
    Temat: Jaki odkurzacz 'pseudoprzemyslowy' ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Do remontu w mieszkaniu potrzebuję odkurzacz "przemysłowy", bo zwykłego szkoda do
    wciągania pozostałości po kuciu ścian itp. (mam parę Zelmerów z demobilu, ale worki
    słabe i kurzy się przy wymianie).

    Polecicie coś taniego i dobrego na tyle, żeby jeden solidny konkretny remont
    wytrzymał, także w obcych rękach "fachowców"?
    JaC

  • 2. Data: 2009-04-05 14:42:46
    Temat: Re: Jaki odkurzacz 'pseudoprzemyslowy' ?
    Od: BartekK <s...@N...org>

    ąćęłńóśźż pisze:
> [...]
    > Polecicie coś taniego i dobrego na tyle, żeby jeden solidny konkretny remont
    wytrzymał, także w obcych rękach "fachowców"?
    Poszukaj na allegro, żółto-srebrne niemieckie marketowe Einhell i inne
    nazwy, typu
    http://www.allegro.pl/item598472663_odkurzacz_przemy
    slowy_warsztatowy_1400w_promocja.html

    Chodzą po ~200-400zł, nie są rewelacyjnie ciche ;) ale jako odciąg syfu
    budowlanego dają radę.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 3. Data: 2009-04-05 16:03:12
    Od: "HANA" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "BartekK" <s...@N...org> napisał w wiadomości
> [...]
    slowy_warsztatowy_1400w_promocja.html
    > Chodzą po ~200-400zł, nie są rewelacyjnie ciche ;) ale jako odciąg syfu

    173

    ewentualnie Castorama tam sa "no name" po jakies 200 pln
    daja rade i nawet wode wyciagaja

    --
    Andrzej
    www.hana.com.pl

  • 4. Data: 2009-04-05 18:17:43
    Od: "Michał" <c...@g...pl>

    slowy_warsztatowy_1400w_promocja.html

    > ewentualnie Castorama tam sa "no name" po jakies 200 pln
    > daja rade i nawet wode wyciagaja

    Mam taki einhell inox.
    Tam zamiast worka jest osłona na silnik w postaci worka z materiału, ten
    worek średnio co 3 minuty odkurzacza muszę wytrzepywać..... Jest tańszy w
    eksploatacji w, ale ciągle wytrzepywanie tego worka po pyle mnie do szału
    doprowadza.
    Ale jest lekki i dobrze "ciągnie" ;P.
    Może jakieś droższe cyklonowe będą się sprawdzały ale pewnie ze 500 zł
    trzeba będzie wydać.

    Pozdrawiam Michał

  • 5. Data: 2009-04-05 18:54:00
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Michał pisze:

> [...]
    > doprowadza.
    > Ale jest lekki i dobrze "ciągnie" ;P.
    > Może jakieś droższe cyklonowe będą się sprawdzały ale pewnie ze 500 zł

    he..he..
    Mam dokładnie to samo Einhell 1250 INOX ze szmacianym filtrem :/

    Ciągnie super ale przez pierwsze 45 sekund potem worek-filtr
    zabetonowany pyłem. Odkurzacz sie głownie grzeje i wyje a nie ciągnie. W
    zasadzie nadaje sie on do odkurzania grubych rzeczy ale do pyłu ani
    trochę. Nie wiem po co mu wiadro 25l skoro co minute trzeba go otwierać
    i otrzepywać filtr z pyłu. Nie ćwiczyłem go z papierowymi workami.
    Probowałeś czy nie jest trochę lepiej? Bo może warto w nie zainwestowąć.

    pozdrawiam

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 6. Data: 2009-04-05 19:07:28
    Od: "Michał" <c...@g...pl>

    . Nie ćwiczyłem go z papierowymi workami.
    > Probowałeś czy nie jest trochę lepiej? Bo może warto w nie zainwestowąć.

    Ćwiczyłem jest lepiej ale, drożej :)
    Worek papierowy, na dłużej wystarcza jeżeli chodzi o pył ale mało gruzu
    wchodzi :).
    Ja już mam całą metodę opracowaną, jak coś odkurzam to za pierwszym
    podejściem wciągam wszystko co mi wejdzie do rury, cały gruz gips wszystko
    (nawet kruszę te większe kawałki), aż przestanie ciągnąć. Później trzepanie
    worka i doczyszczenie pozostałości i tak do skutku.
    Próbowałem wlać nawet do niego wody, myślałem, że pył do wody wejdzie ale
    nic z tego, zapycha się równie szybko.
    Można by coś było pokombinować z jakiś separtarem ale nie mam czasu teraz
    :).

    Pozdrawiam Michał

  • 7. Data: 2009-04-05 19:33:55
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Michał pisze:
> [...]
    > nic z tego, zapycha się równie szybko.
    > Można by coś było pokombinować z jakiś separtarem ale nie mam czasu teraz

    He..he... No to wypracowaliśmy podobną technikę. Jak go kupiłem to
    założyłem najpierw papierowy worek i przy wciągnięciu pierwszego kawałka
    cegły worek się potargał :) Więc odpuściłem worki.
    Wodę też przerabiałem :)

    Nie orientujesz się może gdzie można dokupić do niego zapasowy szmaciany
    filtr? Mój już strasznie sfatygowany...

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2009-04-05 19:42:38
    Od: "Michał" <c...@g...pl>

    > Nie orientujesz się może gdzie można dokupić do niego zapasowy szmaciany
    > filtr? Mój już strasznie sfatygowany...

    Nie mam pojęcia, mój jeszcze się trzyma, ale pewnie za jakiś czas też czeka
    mnie wymiana.
    Może do Einhella uderzyć, oni mają jakieś biura w Polsce.
    http://www.einhell.pl/
    Choć to jakiś typowy worek, może w jakimś sklepie gdzie maja części do agd.

    Pozdrawiam Michał

  • 9. Data: 2009-04-05 20:45:18
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    ąćęłńóśźż napisal:
    [ ciach ]

    Prawie na czasie :)

    Wczoraj w Leroy-Merlinie nabylem takiego Karchera (model A2004)
    w promocji za dwiescie zlotych. Niezle ciagnie, komplet ssawek,
    wode wciagnie (bo kublowy), dlugi waz i dwa lata gwarancji :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-04-05 21:00:09
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Wczoraj w Leroy-Merlinie nabylem takiego Karchera (model A2004)
    > w promocji za dwiescie zlotych. Niezle ciagnie, komplet ssawek,
    > wode wciagnie (bo kublowy), dlugi waz i dwa lata gwarancji :)

    Poodkurzaj nim pył z gipsu, gładzi, wiercenia cegły :)
    To Ci powie czy jest ok :)

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...