  • 1. Data: 2009-04-04 20:33:50
    Temat: GWC pod fundamentem(lub obok)
    Od: "mirek" <f...@w...pl>

    Tak sobie myślę ,że jak kopiE pod fundamenty,
    to czemu w ta dziurę już nie wsadzic rur od GWC.
    I tak sobie te rurki np pod lub wewnątrz fundamentu naokoło obleca dom. Dom
    parterowy be zpiwnicy.
    Odpada dodatkowe kopanie pod rurki GWC.
    Co o tym myslicie?

    --
    buy and sell your photos
    http://photobank.net-poland.com

  • 2. Data: 2009-04-04 21:30:08
    Temat: Re: GWC pod fundamentem(lub obok)
    Od: "rv" <redakcja_V@dupa_A_nie.gazeta.pl>

    > Co o tym myslicie?

    gwc...dezynfekcji wymaga.....
    ja i tak bym stawiał na żwirowy - obok domu - bo jest bezobsługowy

  • 3. Data: 2009-04-06 07:33:52
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Tak sobie myślę ,że jak kopiE pod fundamenty,
    > to czemu w ta dziurę już nie wsadzic rur od GWC.

    Ja bym się bał pompować mroźne powietrze w okolice
    ławy fundamentowej. Nawet, jezeli rury by lezaly
    w odleglosci poltora metra od law.
    Poza tym 4 zakrety po 90 stopni spowoduja duzy opor
    przeplywu. Bedziesz musial sporo energii wpompowac
    w przetloczenie powietrza.

    Co do wymiennika zwirowego, to zdecydowanie nie polecam,
    ze wzgledu na bakterie i grzyby.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-04-06 19:37:12
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    pluton wrote:

> [...]
    > przeplywu. Bedziesz musial sporo energii wpompowac
    > w przetloczenie powietrza.
    >
    > Co do wymiennika zwirowego, to zdecydowanie nie polecam,
    Proponuję ci nie powielać banaluk tylko poczytać o exbud kielce tam mają
    biurowce z zainstalowanymi GWC żwirowymi które mają już ponad 17lat.
    Poczytaj wyniki badań sanepidu a nie pisz pierdół.

    --
    -----
    Pozdr

  • 5. Data: 2009-04-07 08:05:11
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Proponuję ci nie powielać banaluk tylko poczytać o exbud kielce tam mają
    > biurowce z zainstalowanymi GWC żwirowymi które mają już ponad 17lat.
    > Poczytaj wyniki badań sanepidu a nie pisz pierdół.

    Z okazji zblizajacych sie Swiat Wielkanocnych zycze wszystkim
    grupowiczom wydajnych i antyseptycznych wymiennikow zwirowych.

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-04-07 10:28:21
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 6 Kwi, 21:37, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote:

    > Proponuję ci nie powielać banaluk tylko poczytać o exbud kielce tam mają
    > biurowce z zainstalowanymi GWC żwirowymi które mają już ponad 17lat.
    > Poczytaj wyniki badań sanepidu a nie pisz pierdół.

    Pytam z ciekawości .. co powoduje że te bakterie i grzyby nie chcą się
    namnażać w GWC żwirowym (a w zwykłym tak)?
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.

  • 7. Data: 2009-04-07 14:10:05
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Pytam z ciekawości .. co powoduje że te bakterie i grzyby nie chcą się
    namnażać w GWC żwirowym (a w zwykłym tak)?

    Zwirek (i Muchomorek).

    pozdrawiam
    pluton

  • 8. Data: 2009-04-07 19:45:39
    Od: JanuszK <J...@m...o2.pl>

    Krzemo wrote:

    > Pytam z ciekawości .. co powoduje że te bakterie i grzyby nie chcą się
    > namnażać w GWC żwirowym (a w zwykłym tak)?
    A czytałeś raport o którym piszę?
    Poczytaj.

    --
    -----
    Pozdr

  • 9. Data: 2009-04-07 19:48:20
    Od: "tornad" <t...@o...net>

> [...]
    > to czemu w ta dziurę już nie wsadzic rur od GWC.
    > I tak sobie te rurki np pod lub wewnątrz fundamentu naokoło obleca dom. Dom

    Ja nie mysle, ja wiem, ze tego robic nie nalezy i kropka.
    Tornad

  • 10. Data: 2009-04-08 01:51:53
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    On 7 Kwi, 21:45, JanuszK <J...@m...o2.pl> wrote: