  • 1. Data: 2009-04-04 19:57:21
    Temat: cięcie rury od syfonu
    Od: Ra <a...@a...com>

    Chciałbym kupić syfon umywalkowy chromowany. W opisie jest np że z
    mosiądzu tylko rura odpływowa jest za długa - czy łatwo się da ją obciąć
    zwykłą piłką do metalu ? W merlinie macałem jakaś kerrę to tam ta rurka
    wyglądała trochę tandetnie więc tu chyba powinno być łatwo

  • 2. Data: 2009-04-04 22:05:46
    Temat: Re: cięcie rury od syfonu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Ra wrote:
> [...]
    > obciąć zwykłą piłką do metalu ? W merlinie macałem jakaś kerrę to tam
    > ta rurka wyglądała trochę tandetnie więc tu chyba powinno być łatwo

    da sie tylko można ja porysować.

    sugeruję obkleić taśma klejąca i wtedy delikatnie ciąć.

  • 3. Data: 2009-04-06 08:21:29
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > da sie tylko można ja porysować.
    > sugeruję obkleić taśma klejąca i wtedy delikatnie ciąć.

    z estetycznego punktu widzenia, to nie ma znaczenia
    bo obcięte końce schowane są w syfonie lub w gnieździe
    ale faktycznie do gładszego miej syfu sie czepia

    ja rurki z chromowanego mosiądzu obcinam obcinakiem do rurek miedzianych
    tym samym co do instalacji Cu.