  • Data: 2018-06-27 16:59:08
    Temat: Jaki tani młot udarowy do drobnej rozbiórki
    Od: JDX <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W zasadzie to powinno iść na pl.misc.burzenie... Mam do rozwalenia około
    5 m2 tarasu (kilka cm lastryko, a pod tym 10+ cm zbrojonego betonu) i
    około 40 mb fundamentu (nie chcę wydłubywać całego, a tylko skuć ze 20
    cm). Wypożyczenie porządnego, markowego młota kosztuje 100-150 zł za
    dobę. Na zakup markowowego trzeba wyłożyć ze dwa kafle minimum. Ale może
    do tej roboty wystarczy mi taki za około 600 zł jak Graphite 58G876
    (niby 15 dżuli) albo 58G874 (10 dżuli) i jeszcze mi zostanie na
    przyszłość? Wytrzymają te maszyny taką robótke? I czy nie będą za słabe,
    zwłaszcza jeśli chodzi o fundament?