  • 11. Data: 2010-06-02 10:04:07
    Temat: Re: Jakie sa rodzaje poscieli i jaką kupic?
    Od: Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la>

    Użytkownik "Misiek" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4c062878$0$17085$65785112@news.neostrada.pl...
    > A jak ktos ma alergie (uczulenie) na welne???

    To znaczy, że on i jego rodzice popełnili szereg błędów, za które pora
    odpokutować.

    > Welna tez jest alergenem, o tym zapominacie piszac ze nie jest alergiczna

    Wszystko może być alergenem. Najlepiej nie być alergikiem.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 12. Data: 2010-06-16 15:56:10
    Od: " " <m...@g...pl>

    misio <a...@o...com> napisał(a):

    > Witam
    > Jestem facetem który musi nagle poradzic sobie z samodzielnym prowadzeniem
    > domu. I chciałem kupic nową pościel. Jakie sa teraz rodzaje poscieli tzn z
    > jakich materiałów? Czy sa specjalne rodzaje poscieli na lato i zimę? Czy
    > kazda posciel można prac? Jakie nazwy handlowe obowiazują? Na co zwrócić
    > uwagę przy zakupie?
    >
    > Rodzaje pościeli są bardz różne, wszystko zależy od tego, co kto lubi.Ja
    nie lubię prasować, więc wybieram pościel z kory. Jedyna jej wada to, że nie
    jest zbyt miła na początku, dopiero po kilku praniach. Bardzo przyjemna jest
    pościel satynowa. Nie polecam kupować pościeli tanich, bo mają najczęściej
    sztuczne domieszki, a to jest nieprzyjemne. Kupuj tylko naturalne materiały.