  • 1. Data: 2009-03-29 19:39:53
    Temat: Kabina prysznicowa
    Od: "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl>

    Witam , musze wybrac kabine prysznicową z pozoru łatwy wybór ale rozpietośc
    cen ogromna w sklepach typu matex przeciętna kabina to wydatek około 1400zł
    , na allegro znalazłem coś takiego
    http://www.allegro.pl/show_item.php?item=588580358 co sądzicie o tej
    kabinie cena dużo niższa , tylko jak powiedziałem o tym w sklepie to
    powiedziano mi typowy chińczyk , brodzik zaraz zżółknie i że to lipa
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-03-29 19:57:10
    Temat: Re: Kabina prysznicowa
    Od: "Kris" <k...@w...pl>

    Użytkownik "juliusz1" <juliusz1(wytnij to)@go2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kabinie cena dużo niższa , tylko jak powiedziałem o tym w sklepie to
    > powiedziano mi typowy chińczyk , brodzik zaraz zżółknie i że to lipa

    A co Tobie mieli w sklepie mówić. Oni zawsze będa gadać że z Allegro to lipa
    i chinszczyzna a potem się okazuje że u nich w sklepie jest to samo tylko
    dwa razy droższe;)))

    Kris

  • 3. Data: 2009-03-29 21:32:50
    Od: "kiki" <s...@s...ss>

    "Kris" <k...@w...pl> wrote in message

    > A co Tobie mieli w sklepie mówić. Oni zawsze będa gadać że z Allegro to
    > lipa i chinszczyzna a potem się okazuje że u nich w sklepie jest to samo
    > tylko dwa razy droższe;)))

    dokładnie !

  • 4. Data: 2009-03-30 07:30:52
    Od: "Marcin W" <m...@N...PISZ.TEGO.wajnert.org>

    > dokładnie !

    próbowaliście (korzystaliście) z np. kompaktów chińskicj - "president" czy
    jakoś tak... ale nie dzień, dwa....

    Szkliwo jest takiej marnej jakości (a może brak szkliwa) że w środku muszli
    bardzo ciężko utrzymać porządek, że o częściach w razie jakiejś awari nie
    wspomne...

    Ja wiem z doświadczenia na inwestycjach - jak hydraulik zadowolony przywiozl
    z castoramy takie kompakty i umywalki... później (jeszcze przed oddaniem
    budynku byly uszkodzone po kilkuktornym spłukaniu wody !!) nie mogl dokupic
    uszczelek i musial szabrowac te co na wystawie w casto stały ;).... ale
    kupił naprawdę tanio ;)
    Pzdr.
    Marcin W

  • 5. Data: 2009-03-30 14:45:15
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > kabinie cena dużo niższa , tylko jak powiedziałem o tym w sklepie to
    > powiedziano mi typowy chińczyk , brodzik zaraz zżółknie i że to lipa

    Towar może i dobry ale niekoniecznie nowy.
    Nigdzie nie jest napisane że nówka, mogło gdzieś
    stać w sklepie a teraz to sprzedają na allegro.
    W przypadku zakupu radze dokładnie sprawdzić
    przy odbiorze

    Pzdr
    J23

  • 6. Data: 2009-03-30 17:27:05
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > kabinie cena dużo niższa , tylko jak powiedziałem o tym w sklepie to
    > powiedziano mi typowy chińczyk , brodzik zaraz zżółknie i że to lipa

    Z własnych doświadczeń - te wszystkie przesuwane to predzej czy później sie
    rozwalają. W życiu bym tego u siebie nie zamontował. Miałem kabinę z jedną
    ścianą otwieraną na kwadratowym brodziku i spokojnie służy już 10 lat bez
    żadnych problemów ze szczelnością. Teraz mam kabine murowaną i siłą rzeczy
    mam proste drzwi szklane.

  • 7. Data: 2009-03-31 00:29:28
    Od: "J23" <i...@p...onet.pl>

    wiadomości news:49d10105$0$29440$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
    > jedną ścianą otwieraną na kwadratowym brodziku i spokojnie służy już 10
    > lat bez żadnych problemów ze szczelnością. Teraz mam kabine murowaną i

    Zgadza się. Nie ma to jak szklo na zawiasach ale zapłacić troche trzeba

    Pzdr
    J23