  • 1. Data: 2009-03-29 11:33:06
    Temat: Wkrętarka do płyt gipsowych
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Witam,
    czy ktoś miał do czyniania z wkrętarkami do płyt gipsowych? Chodzi o coś
    mniej więcej takiego:
    http://allegro.pl/item595943128_wkretarka_do_plyt_gi
    psowych_gwar_2_lata_fv.html
    Kusi mnie taka wkrętarka, choć niekoniecznie używana będzie do płyt
    gipsowych. Na teraz to planuję coś w drewnie podłubać a i być może w
    płytach wiórowych jakieś mebelki będę rzeźbił.
    Więc jeśli ktoś się bawił takim narzędziem, to prosiłbym o opinię:
    -jakie są mankamenty
    -czy można wkręcać wkręty w drewno
    -na ile jest silna
    -czy rzeczywiście wkręty siedzą sobie równo, na ile jest precyzyjna
    -jak spisuje się toto przy płytach wiórowych - nie uszkodzi się jej
    jeśli będzie zbyt mało wyfrezowany otwór na łeb wkręta?

    pzdr, szadok
    --
    'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
    śp. babcia

  • 2. Data: 2009-03-29 20:37:26
    Temat: Re: Wkrętarka do płyt gipsowych
    Od: richo nazca <n...@n...nospam.com.pl>

    szadok pisze:

    > -jakie są mankamenty

    Kabel jest za długi. Najlepiej, jakby go wcale nie było ;)

    --
    richo

  • 3. Data: 2009-03-29 20:52:58
    Od: szadok <s...@t...pl>

    Dnia 29.03.2009 richo nazca <n...@n...nospam.com.pl> napisał/a:

    > Kabel jest za długi. Najlepiej, jakby go wcale nie było ;)

    Kabel musi być. Aku nie trawię ;)

    pzdr, szadok

  • 4. Data: 2009-03-29 21:15:40
    Od: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>

    Zasada jest prosta :
    jeżeli akumulatory będą droższe od wkrętarki
    to można kupowac bez kabla . Miałem w życiu
    sześć wkrętarek akumulatorowych . W ostatniej
    Black&Decker znajomy warsztat naprawy
    telewizorów wymienił mi akumulatory . Teraz
    wkrętarka starcza na 6 godz. ciągłej pracy .