  • 1. Data: 2009-03-29 18:25:29
    Temat: KFA ???
    Od: "Robert" <r...@w...pl>

    Witam,
    Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
    fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i
    dziadostwo....
    Pozdrawiam
    Robi

  • 2. Data: 2009-03-29 18:58:15
    Temat: Re: KFA ???
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Robert pisze:
> [...]
    > fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

    Również chętnie poznam opinie a przy okazji.. może jakieś podobne uwagi
    odnośnie armatury KLUDI.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2009-03-29 19:10:34
    Od: "Rom" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Robert" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Co sądzicie o Krakowskiej Fabryce Armatur a w zasadzie o armaurze przez tą
    > fabrykę produkowaną?

    Dobry stosunek jakości do ceny. Moje baterie z tej firmy (raczej z dolnej
    póki cenowej)
    zachodzą niestety szybko (po ok 6m-cach) kamieniem...
    Płynność i dokładnośc regulacji - akceptowalna.

  • 4. Data: 2009-03-30 17:46:59
    Od: "Kudlaty" <t...@n...onet.pl>

> [...]
    > fabrykę produkowaną? Domyślam sie że nie jest to Grohe ale czy warto sie w
    > ogóle zastanawiać czy może tak jak z Valvexem....chińszczyzna i

    mam od niedawana,
    odlewy z Polski - miejsca pracy - no i reszta tez z Polski
    generalnie sa ok, za krotko je mam aby sie podniecac, wybralem bo style mi
    sie podobal, i z tego c zauwazylem troche wiecej chromu maja niz chinskie,
    druga sprawa jest to ze lepiej z kraju kupowac niz z chin.

  • 5. Data: 2009-03-30 18:33:30
    Od: "Janusz" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Kudlaty" <t...@n...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > sie podobal, i z tego c zauwazylem troche wiecej chromu maja niz chinskie,
    > druga sprawa jest to ze lepiej z kraju kupowac niz z chin.

    popieram kolegę wyżej,
    mam w łazience w umywalce od trzech lat (dość często używane) i jak na razie
    żadnych uwag.
    także mogę śmiało polecić,
    valvex raczej odradzam

    Pozdr